تریلر پارت دوم انیمه Collar×Malice منتشر شد

به تازگی تریلر پارت دوم انیمه Collar×Malice منتشر شد. در ادامه همراه ما بمانید تا تیزر تریلر پارت دوم انیمه Collar×Malice را مشاهده کنید.

کارکنان فیلم Gekijōban Collar×Malice Deep Cover، انیمه تئاتری دو قسمتی اقتباسی از بازی Collar x Malice برند Otomate شرکت Idea Factory، تریلر قسمت دوم فیلم را روز دوشنبه فاش کردند. تاریخ انتشار پارت دوم انیمه Collar×Malice در 23 ژوئن است.

تریلر پارت دوم انیمه Collar×Malice

کتابچه داستانی ویژه با متنی از ریکو شیما به عنوان اولین جایزه هفتگی قسمت دوم فیلم بین علاقه مندان به سینما توزیع می شود. این فیلم‌ها همچنین فیلم‌های جایزه هفتگی را قبل از شروع و پایان نمایش فیلم‌ها، از پنجمین هفته از آغاز نمایش قسمت اول فیلم، به نمایش خواهند گذاشت.

اولین قسمت این فیلم در 26 می به نمایش درآمد و در آخر هفته افتتاحیه خود در صدر رده بندی مینی تئاتر قرار گرفت. هیروشی واتانابه کارگردانی این انیمیشن را در Studio DEEN با آهنگسازی سایاکا هارادا بر عهده دارد. یوکیکو بان در حال طراحی شخصیت ها بر اساس طرح های اصلی Mai Hanamura است.

ماسارو یوکویاما در حال ساخت موسیقی است. Avex Pictures تهیه کننده موسیقی است و همچنین توزیع کننده فیلم است. کیزو در حال اجرای آهنگ تم “Ningen×Shikkaku” است. کیزو همچنین آهنگ پایانی “Nemuranai Machi” را برای فیلم اول و آهنگ پایانی “Jūhachi” را برای فیلم دوم اجرا می کند.

تریلر پارت دوم انیمه Collar×Malice
تاریخ انتشار پارت دوم انیمه Collar×Malice

تیزر تریلر پارت دوم انیمه Collar×Malice

در ادامه می‌توانید تریلر این انیمه را مشاهده کنید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *