همنواز

اولین عکس از تام هاردی در پشت صحنه Venom 3 منتشر شد !

ونوم 3 یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های آینده دنیای مارول است که اخیراً اولین عکس از تام هاردی در پشت صحنه Venom 3 به انتشار رسید.

فیلم Venom 3 در دست ساخت قرار دارد و فیلمبرداری ان شروع شده است. قسمت سوم فیلم ونوم یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های دنیای مارول است که وقایع بعد از فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست را روایت می‌کند. به تازگی عکسی از پشت صحنه فیلم ونوم 3 که تام هاردی در آن حضور دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های مربوط به دنیای مرد عنکبوتی در سال 2022

بهترین فیلم های شبیه ونوم (Venom)

اولین عکس از تام هاردی در پشت صحنه Venom 3

فیلم Venom 3

ونوم 3 یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی بر پایه شخصیت ونوم از مارول کامیکس است که در استانه اکران قرار دارد. تولید این فیلم بر عهده کلمبیا پیکچرز با همکاری مشترک مارول و تنسنت پیکچرز می‌باشد و توسط سونی پیکچرز ریلیزینگ عرضه می‌شود. این سومین فیلم در جهان شخصیت‌های مارول سونی پیکچرز و دنبالهٔ فیلم ونوم: بگزارید کارنیج بی آید است.

اولین عکس از تام هاردی در پشت صحنه Venom 3
اولین عکس از تام هاردی در پشت صحنه Venom 3

Venom 3 یک فیلم اکشن آمریکایی به کارگردانی کلی مارسل است که برای اکران در اکتبر 2024 اعلام شده است. این فیلم دنباله فیلم Venom: Let There Be Carnage و ششمین فیلم در دنیای مرد عنکبوتی سونی است. تام هاردی در فوریه 2023 اعلام کرد که پیش تولید آغاز شده است. در آوریل 2023 اعلام شد که جونو تمپل در Venom 3 بازی خواهد کرد. چیوتل اجیوفور در اواسط ماه مه به بازیگران پیوست.

فیلمبرداری در 26 ژوئن 2023 در Los Mateos در Cartagena، اسپانیا و پارک منطقهای Calblanque آغاز شد. انتظار می‌رود که ضبط‌های بیشتری در لندن انجام شود. فابیان واگنر فیلمبردار است، که قبلاً فیلمبردار دیگری در فیلم قبلی ونوم بوده است.

قسمت سوم فیلم ونوم

در ادامه می‌توانید عکسی از پشت صحنه فیلم ونوم 3 را ببینید:

اولین عکس از تام هاردی در پشت صحنه Venom 3
اولین عکس از تام هاردی در پشت صحنه Venom 3

ونوم یک شخصیت خیالی ابرشرور در کتاب‌های کامیک آمریکایی منتشر شده توسط مارول کامیکس است، که عموماً با شخصیت ابرقهرمان اسپایدرمن در ارتباط است. او برای اولین بار، در شمارهٔ ۲۵۲ مجلهٔ مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز در مهٔ ۱۹۸۴ معرفی شد. ونوم متعلق به نژادی آمورف زیست فرازمینی و نوعی انگل و در بعضی مواقع ویروس تحت عنوان سیمبیوت است که برای بقا به یک میزبان، معمولاً انسان نیاز دارد. او به دلیل قادر بودن به ارتباط و هم‌زیستی با فضایی‌ها از قدرت‌های ابرانسانی و حتی تنیدن تار (به علت پیوند با اسپایدرمن) برخوردار بوده و اصلی‌ترین رقیب اسپایدرمن محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *