تماشا کنید: گفتگویی که باعث ممنوع‌ الکاری کویتی پور شد [+ویدئو]

فیلم منشتر شده از گفتگویی که باعث ممنوع‌ الکاری کویتی پور شد در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی وایرال و توجهات زیادی را جلب کرده است.

فیلم گفتگوی کویتی پور که باعث ممنوع‌ الکاری اش شد خبرساز شد. این ویدیو تحت عنوان صحبت هایی که باعث ممنوع الکاری کویتی پور شد در رسانه ها وایرال شده است. در ادامه با ویدیو دلیل ممنوع الکاری کویتی پور همراه با فیگار بمانید.

گفتگویی که باعث ممنوع‌ الکاری کویتی پور شد

دلیل ممنوع از فعالبت کویتی پور چیست ؟

غلامعلی کویتی‌پور مداح و خواننده قطعات حماسی و مذهبی است. وی فعالیت هنری را از سال ۱۳۵۶ آغاز کرد. کویتی‌پور از مداحان معروف در زمان جنگ ایران و عراق بود، که از نوحه‌های او می‌توان به یاران چه غریبانه، چنگ دل و ممد نبودی ببینی اشاره کرد.

گفتگویی که باعث ممنوع‌ الکاری کویتی پور شد

فیلم گفتگوی جنجالی کویتی پور که باعث ممنوع الکاری شد

دلیل ممنوع الکاری کویتی پور چیست ؟، صحبت های کویتی پور با فریدون جیرانی جنجال آفرین شد. گفتگویی که منجر به ممنوع از کار کویتی پور شد.

تماشا کنید: گریه یوسف تیموری و حامد اهنگی برای علی انصاریان

غلامعلی کویتی‌پور در سال ۱۳۳۷ در خرمشهر زاده شد. پدرش خرمشهری و مادرش اهل آبادان بود. از سال اول راهنمائی وارد رشته موسیقی شد و به خاطر صدای خوبش از طرف دبیرستان به پیشاهنگی معرفی می‌شود. برادر بزرگتر او مشوق وی در موسیقی بوده‌است. در سال ۱۳۵۶ به خوانندگی مذهبی روی آورد و در ایام محرم در مراسم عزاداری می‌خواند.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *