نقطه ضعف بزرگترین شرور مانگا بوروتو در چپتر جدید فاش شد!

به تازگی نقطه ضعف بزرگترین شرور مانگا بوروتو در چپتر جدید فاش شد. در ادامه این مطلب به جزئیات این نقطه ضعف جدید خواهیم پرداخت.

Boruto: Two Blue Vortex بالاخره شروع شد، و تایم اسکیپ آن همه چیز را تایید می کند، اما این تایم اسکیپ یک نقطه ضعف شرور شکست ناپذیر آن، Eida را نشان داده است. ایدا در انتهای قبل از تایم اسکیپ وارد دنیای بوروتو شد. او به‌عنوان یکی از قدرتمندترین شخصیت‌های این مجموعه به دلیل شین‌جوتسو خود، Omnipotence شناخته می شود.

نقطه ضعف بزرگترین شرور مانگا بوروتو

هرکسی که از بستگان او یا اوتسوتسوکی نیست فقط با نگاه کردن به او عاشق او می شود و تلاش برای مقاومت در برابر این توانایی درد و ناراحتی زیادی را ایجاد می کند. این توانایی ای است که اساسا ایدا را غیرقابل لمس می کند، و با این که او ظاهراً قدرتمندتر از جیگن می‌باشد، سخت است که او را چیزی جز شکست ناپذیر ببینیم.

نقطه ضعف بزرگترین شرور مانگا بوروتو
نقطه ضعف بزرگترین شرور مانگا Boruto: Two Blue Vortex

نقطه ضعف بزرگترین شرور مانگا Boruto: Two Blue Vortex

هرچند ممکن است Eida شکست ناپذیر به نظر برسد، Boruto: Two Blue Vortex در چپتر شماره 1 ضعف Omnipotence را تایید کرده است. در حالی که اکثریت دهکده برگ به لطف Omnipotence هنوز بوروتو را یک شرور می بینند، به نظر می رسد هیماواری هنوز از بوروتو به عنوان یک فرد خوب یاد می کند، که احتمالاً به این معنی است که ضعف Omnipotence این است که اگر شخصی قبلاً کسی را دوست داشته باشد، کار نمی کند.

این به این دلیل است که هیماواری مطمئناً نسبت به اکثر مردم دهکده برگ نسبت به بوروتو محبت بیشتری دارد. این ایده قبلاً به شدت در Boruto: Naruto Next Generations مطرح شده بود، اما با این آخرین پیشرفت داستان، این امر به قطعیت تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *