مدت زمان فصل دوم سریال I am Groot مشخص شد !

سریال I am Groot یکی از جدیدترین مجموعه‌های کوتاه سینمای مارول است که بر شخصیت گروت تمرکز دارد و اخیراً مدت زمان فصل دوم سریال I am Groot مشخص شد.

من گروت هستم یک مجموعه انیمیشن کوتاه آمریکایی است که توسط کرستن لپور برای سرویس استریم دیزنی پلاس بر اساس کمیک‌های مارول با حضور شخصیت گروت ساخته شد. این فیلم دارای شخصیت‌هایی از دنیای سینمایی مارول (MCU) است که با دنبال کردن بچه گروت در ماجراجویی‌های مختلف، او را بین رویدادهای نگهبانان کهکشان نشان می‌دهد. اخیراً مدت زمان فصل دوم سریال من گروت هستم اعلام شد.

بیشتر بخوانید:

تریلر رسمی فصل دوم سریال انیمیشنی I Am Groot

ایستراگ ها و اشارات سریال I Am Groot

مدت زمان فصل دوم سریال I am Groot

مدت زمان دومین فصل سریال I am Groot

این سریال توسط استودیو انیمیشن مارول تولید می‌شود و Lepore به عنوان نویسنده و کارگردان کار می‌کند. وین دیزل نقش خود را به عنوان صدای بیبی گروت از فیلم‌های MCU تکرار خواهد کرد و بردلی کوپر نیز در آن نقش آفرینی می‌کند. I Am Groot در دسامبر 2020 اعلام شد و Luma Pictures کار روی انیمیشن فوتورئالیستی این مجموعه را تا آگوست 2021 آغاز کرد.

فصل دوم سریال من گروت هستم

مدت زمان فصل دوم سریال I am Groot
مدت زمان فصل دوم سریال I am Groot

مدت زمان دومین فصل سریال I am Groot

I Am Groot اولین فصل خود را با پنج قسمت کوتاه در 10 آگوست 2022 به عنوان بخشی از فاز چهار MCU در دیزنی + پخش کرد. فصل دوم، همچنین با پنج قسمت کوتاه، در تاریخ 6 سپتامبر 2023 به عنوان بخشی از فاز پنج منتشر خواهد شد. اخیراً اعلام شد که ران تایم فصل دوم انیمیشن سریالی I am Groot با صداپیشگی وین دیزل مجموعا 15 دقیقه خواهد بود.

جهت خواندن اخبار مارول و دی سی بیشتر می‌توانید با مراجعه به لینک مربوطه از این اخبار اطلاعات بیشتری کسب کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *