ایستراگ ها و اشارات سریال I Am Groot ؛ از حضور درکس تا اشاره به تانوس

حتی سریال I Am Groot نیز حقایق پنهان زیادی برای مخاطبان مارول دارد. پس با فیگار همراه باشید تا به بررسی ایستراگ ها و اشارات سریال I Am Groot بپردازیم.

مجموعه نگهبانان کهکشان به لطف جیمز گان جزو بهترین آثار دنیای سینمایی مارول است. یک مجموعه اکشن فضایی ساخت که با یک کمدی قدرتمند همراه بود. من گروت هستم نیز جدیدترین اثر از مجموعه نگهبانان کهکشان مارول است که در قالب سریالی بسیار کوتاه ساخته شده است.

ایستراگ ها و اشارات سریال I Am Groot

از حضور درکس تا اشاره به تانوس

شما می‌توانید فهرست ایستراگ ها و اشارات سریال I Am Groot را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

ایستراگ ها و اشارات سریال I Am Grootما پیش‌تر به نقد و بررسی فصل 1 سریال I Am Groot پرداختیم اما واقعاُ نمی‌توانیم فیلم‌ها و سریال‌های مارول را بدون بررسی ایستراگ‌ها و اشارت کنار بگذاریم. پس این بار با ما باشید تا مهم‌ترین ایستراگ ها و اشارات سریال من گروت هستم را بررسی نماییم.

لوگوی مارول استودیوز

ایستراگ ها و اشارات سریال I Am Groot
گروت با کنترل تلوزیون لوگوی مارول استودیوز را در دور تند پخش می‌کند

امروزه لوگوی حماسی مارول استودیوز نماد تمام فیلم‌های دنیای سینمایی مارول است. تمام فیلم‌ها و سریال‌های مارول این لوگو را با یک موسیقی حماسی به نمایش می‌گذارند اما سریال من گروت هستم، یک استثنای جالب است. در این سریال،‌ گروت کنترل تلوزیون را بر دست گرفته و لوگوی مارول استودیوز را جلو می‌زند.

اما چیزی که این مورد را به یکی از ایستراگ های سریال من گروت هستم تبدیل می‌کند، اشاره آن به دنیای واقعی است. اکنون پای مارول به دیزنی پلاس و استریم سریال‌ها باز شده است. گروت نیز در اینجا نماد مخاطبانی است که به جای سینما، در خانه‌های خود نشسته‌اند و هر زمان اراده کنند،‌ می‌توانند سریال را جلو بزنند.

بیشتر بخوانید:

نوارهای پیتر کوئیل

ایستراگ ها و اشارات سریال I Am Groot
ایستراگ ها و اشارات سریال I Am Groot

موسیقی فیلم‌های نگهبانان کهکشان جزو بهترین موسیقی‌های دنیای سینمایی مارول است. بخش زیادی از آن‌ها نیز مربوط به نوارهای گلچین پیتر کوئیل می‌شود از دوران روی زمینش به همراه خود دارد.

تاکنون بارها این نوارها در طول فیلم‌های مارول دیده شده‌اند. در اپیزود گام‌های اول گروت نیز هنگامی که او درحال دعوا با یک درخت دیگر است، دستگاه ضبط سوت پیتر کوئیل و نوار درونش دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

باتری آنولاکس

ایستراگ ها و اشارات سریال I Am Groot
سمت راست: باتری آنولاکس در سریال من گروت هستم، سمت چپ: باتری آنولاکس در فیلم نگهبانان کهکشان 2

بسیاری از ایستراگ های سریال I Am Groot در قسمت آخر این سریال بودند. گروت در این قسمت از آیتم‌های زیادی برای ساخت نقاشی‌اش استفاده کرد که یکی از آن‌ها، یک باتری آنولاکس بود. این باتری برای آخرین بار در قسمت دوم فیلم نگهبانان کهکشان دیده شده بود.

با وجود در دست داشتن این باتری، می‌توان نتیجه گرفت که این قسمت فاصله کمی با پایان فیلم نگهبانان کهکشان 2 دارد. این باتری نقش مهمی در فیلم نگهبانان کهکشان 2 داشت و باعث جنگ بزرگی در این فیلم شد.

بیشتر بخوانید:

تانوس

ایستراگ ها و اشارات سریال I Am Groot
گروت کتابی با تصویر تانوس بر جلدش را می‌خواند

تانوس شرور اصلی کتاب اول دنیای سینمایی مارول بود و بیش از ده سال طرفداران مارول را وحشت زده کرده بود. او در فیلم پایان بازی کشته شد. با این حال، در قسمت سوم، گروت درحال خواندن کتابی است که مستقیماً به تانوس اشاره دارد.

تصویر تایتان دیوانه با لباس نمادین و زره طلایی بزرگش روی جلد این کتاب نقش بسته است.

بیشتر بخوانید:

آلف

ایستراگ ها و اشارات سریال I Am Groot
تصویر کمیک آلف

یکی از غیرمنتظره‌ترین ایستراگ های سریال من گروت هستم وجود کمیک آلف در این سریال است. گروت در این سریال تصمیم می‌گیرد تا کمیک بوکی که از کیف استار لرد پیدا کرده است را تبدیل به دفتر نقاشی‌اش کند.

این سری کمیک توسط مارول از سال 1988 ساخته شده و تا چهار سال پخش شدند. نکته قابل توجه این است که این کمیک بوک، بخشی از خاطرات استار لرد از دهه 80 روی زمین محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

درکس

ایستراگ ها و اشارات سریال I Am Groot
ایستراگ ها و اشارات سریال I Am Groot

درکس با بازی دیو باتیستا، از اعضای اصلی مهم نگهبانان کهکشان است. او در سریال من گروت هستم نیز حضور پررنگی داشت. هرچند که ما کاملاً او را ندیدیم، اما درکس در حمام حضور داشت و ما سایه او را از پشت شیشه مشاهده کردیم.

گروت در همین قسمت صابون درکس را می‌دزدد. در قسمت بعدی نیز راکت راکون باری دیگر اشاره می‌کند که درک در جستجوی صابونش است.

بیشتر بخوانید:

الکتور

ایستراگ ها و اشارات سریال I Am Groot
ایستراگ ها و اشارات سریال I Am Groot

روجرها با ربودن پیتر کوئیل در دوران کودکی، همیشه در کنار او بودند. گروه مخفی دزدان فضایی نقش مهمی در سراسر فیلم‌های نگهبانان کهکشان داشتند. اللخصوص شخصیت یاندو که نقش او بسیار پررنگ‌تر است. سفینه آن‌ها الکتور نام دارد و به عنوان یکی از ایستراگ ها و اشارات سریال من گروت هستم در این سریال حضور داشت.

همزمان که گروت در الکتور به ماجراجویی می‌پردازد،‌ ما نیز به عنوان بینندگان بیشتر داخل این سفینه را می‌بینیم. در این سفر کوتاه، اتاق خواب و حمام این سفینه دیده می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

جیمز گان

ایستراگ ها و اشارات سریال I Am Groot
تصویر جمز گان در سمت راست و گروت در سمت چپ

جیمز گان به عنوان یکی از بهترین کارگردان‌های دنیای سینمایی مارول، شخصیت‌های بسیار زیادی را به این فرنچایز آورده و داستان آن را پیش برده است. او تاکنون کارگردان دو فیلم اول نگهبانان کهکشان بوده و قسمت سوم را نیز خود او خواهد ساخت. با این حال، او یک کامئوی جذاب دارد که به عنوان یکی از بهترین ایستراگ های سریال I Am Groot شناخته می‌شود.

او نقش صدای رباتیک دستگاه تناسب اندام گروت را ایفا می‌کرد. جالب است که گروت از صدای این دستگاه خوشش نمی‌آمد.

بیشتر بخوانید:

رقص گروت

ایستراگ ها و اشارات سریال I Am Groot
گروت درحال رقص در مقابل بیگانه تغییر شکل دهنده

عشق استار لرد به رقص و موسیقی موضوعی است که در سرتاسر فیلم‌های نگهبانان کهکشان تکرار می‌شود و پیتر کوئیل نیز به میکس‌تپ‌های محبوبش می‌پردازد. در قسمت سوم من گروت هستم نیز گروت در مقابل یک موجود فضایی تغییر شکل دهنده می‌رقصد.

در پایان قسمت اول فیلم نگهبانان کهکشان، پیتر کوئیل برای اتلاف وقت، رونان را به یک چالش رقص دعوت کرد. حرکات گروت در این قسمت نیز شباهت بسیار زیادی به رقص پیتر کوئیل در پایان همین فیلم دارد.

بیشتر بخوانید:

گلدان گروت

ایستراگ ها و اشارات سریال I Am Groot
تصویر گلدان گروت در قسمت اول سریال من گروت هستم

قسمت اول سریال من گروت هستم حاوی بهترین مورد از ایستراگ ها و اشارات سریال I Am Groot است. این قسمت با گروت در گلدان آغاز می‌شود. در پایان فیلم نگهبانان کهکشان 1، گروت خودش را فدا کرد و راکت تصمیم گرفت تا چوب‌های باقی مانده از او را باری دیگر بکارد. همانطور که تیتراژ نگهبانان کهکشان دیدیم،‌ گروت در گلدان دوباره رشد کرد و قسمت اول سریال من گروت هستم باری دیگر او را در گلدان نشان می‌دهد.

نکته قابل توجه این است که بدانید این گروت جدید، آن گروتی که خود را فدا کرد نیست. بلکه به نحوی گروت اصلی واقعاً کشته شد و این فرزند او محسوب می‌شود. این مسئله توسط جیمز گان تایید شده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ایستراگ ها و اشارات سریال I Am Groot سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول در رابطه با ایستراگ ها و اشارات سریال I Am Groot

آیا جیمز گان در سریال من گروت هستم حضور داشت؟

جیمز گان سازنده سریال I Am Groot نیست اما او او نقش صدای رباتیک دستگاه تناسب اندام گروت را ایفا می‌کرد.

آیا سریال I Am Groot بخشی از دنیای سینمایی مارول است؟

بله. این سریال در خط زمانی دنیای سینمایی مارول جای می‌گیرد. با این حال، ارتباط آن با دیگر آثار بسیار کم است و اجباری برای تماشای آن وجود ندارد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *