همنواز

پیشنهادهایی جدید برای ساخت فصل دوم مسابقه صداتو +[جزئیات]

ساخت فصل دوم مسابقه صداتو درحال انجام است. استفاده از چهار یار کمکی در فصل جدید صداتو، به غنای بیشتر این مسابقه کمک کرده است.

در واقع، «صداتو» سعی کرده با بهره‌گیری از حضور فردی چون محسن شریفیان به اهمیت موسیقی نواحی و فولکلور بیش از پیش بپردازد. در ادامه مطلب با خبر پیشنهاد های جدید برای فصل دوم مسابقه صداتو همراه ما بمانید.

ساخت فصل دوم مسابقه صداتو

مسابقه صداتو فصل دوم

به گزارش منابع خبری:

«صداتو» به کارگردانی حامد جوادزاده، یک مسابقه معمایی است که در آن می‌توان اثراتی از یک برنامه استعدادیابی را هم جستجو کرد.

«صداتو» که ایده آن از یک مسابقه جهانی اقتباس شده و با توجه به عرف جامعه ایرانی، ایرانیزه شده و با فرهنگ داخلی هماهنگ است، یکی از برنامه‌های مهیج نمایش خانگی است که توانسته مخاطبان بسیاری را با خود همراه کند.

یار های کمکی در فصل دوم مسابقه صداتو

ساخت فصل دوم مسابقه صداتو
ساخت فصل دوم مسابقه صداتو

فصل جدید مسابقه صداتو

استفاده از چهار یار کمکی برای شرکت‌کننده اصلی مسابقه، که ترکیبی از هنرمندان عرصه‌های مختلف از جمله موسیقی، بازیگری و نویسندگی است، به غنای بیشتر این مسابقه کمک کرده است. در واقع، «صداتو» سعی کرده با بهره‌گیری از حضور فردی چون محسن شریفیان به اهمیت موسیقی نواحی و فولکلور بیش از پیش بپردازد. حضور محمد بحرانی هم نه تنها توانسته در کنار محسن شریفیان به افزایش سطح کیفی موسیقی در این برنامه کمک کند، بلکه با طنازی‌ها و استعداد شگرف او در موسیقی، برنامه «صداتو» لحظات دلپذیری را پشت سر می‌گذارد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ساخت فصل دوم مسابقه صداتو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *