همنواز

تاریخ انتشار قسمت 20 انیمه Pokemon Horizons

به تازگی تاریخ انتشار قسمت 20 انیمه Pokemon Horizons مشخص شد. در ادامه این مطلب همراه ما بمانید تا از تاریخ انتشار این قسمت آگاه شوید.

اپیزود شماره 20 پوکمون هورایزنز شامل لیکو و روی است که با رهبر باشگاه گالار، کابو، ملاقات می‌کنند، که موافقت می‌کند تا کمی تمرین ویژه در باشگاه خود به آنها بدهد. در این مطلب به جزئیاتی می‌پردازیم که یک طرفدار در مورد تماشای آخرین قسمت های سریال باید بداند.

تاریخ انتشار قسمت 20 انیمه Pokemon Horizons

Pokémon Horizons هر جمعه در ساعت 6:55 بعد از ظهر JST قسمت های جدیدی را از تلویزیون توکیو پخش می کند. این انیمه برای سواحل غربی ایالات متحده، ساعت 2:55 بامداد روز جمعه، و 5:55 صبح برای ساحل شرقی ایالات متحده پخش می شود البته پخش‌ها به زبان ژاپنی و بدون زیرنویس انگلیسی هستند و برای دنبال کردن داستان، لازم است حداقل کمی زبان ژاپنی را درک کنید. دوبله انگلیسی Pokémon Horizons برای اواخر سال 2023 تایید شده است، اما تاریخ مشخصی در حال حاضر در دسترس نیست.

تاریخ انتشار قسمت 20 انیمه Pokemon Horizons
تاریخ انتشار قسمت 20 انیمه پوکمون هورایزنز

تاریخ انتشار قسمت 20 انیمه پوکمون هورایزنز

در قسمت نوزدهم پوکمون هورایزنز، خدمه برای اولین بار پا به منطقه گالار گذاشتند، در حالی که لیکو و روی همراه مرداک بودند تا به موتوستوک برسد. در حالی که مرداک در آنجا بود، تلاش کرد برای Dot، یک آبنبات پنبه ای خاص که فقط توسط دوست سابق مرداک و همکار شیرینی پزی، میچل تولید می شد، به دست آورد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *