افشاگری پژمان جمشیدی از بدهکاری مالی‌اش

جدیدا خبری با عنوان افشاگری پژمان جمشیدی از بدهکاری مالی‌اش منتشر شده است که بازتاب وسیعی میان مخاطبان مخصوص خودش به همراه داشته است.

پژمان جمشیدی در مصاحبه با برنامه 360 عادل فردوسی پور درباره پرکاری‌اش در دوسال اخیر سینما گفت: مجبور بودم در سینما پرکار باشم، چون بدهکار بودم و باید پول در می‌آوردم.

افشاگری پژمان جمشیدی از بدهکاری مالی‌اش

فاش شدن بدهکاری پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی در یک خانواده فرهنگی متولد شده که پدرش دبیر زیست‌شناسی و مادرش آموزگار بوده‌است. او یک برادر و یک خواهر دارد که برادرش 2 سال از او بزرگ‌تر و خواهرش از او کوچک‌تر است. او دانشجوی کارشناسی رشته مهندسی عمران بوده که پس از گذراندن 110 واحد، به دلیل فعالیت در فوتبال از ادامه تحصیل انصراف داده‌ است.

در سال 1398 جمشیدی یک برنامه اینترنتی فوتبالی ساخته عادل فردوسی‌پور به نام کلاسیکو را اجرا کرد که با حضور علی دایی همراه بود و این برنامه رکورد پربیننده‌ترین برنامه اینترنتی را به‌دست آورد. او در سال 1400 نیز در یک تاک‌شوی اینترنتی متفاوت با نام پیشگو به مجری‌گری پرداخته که از پلتفرم نماوا پخش می‌شود و با حضور شخصیت‌های مشهور همراه است.

لو رفتن بدهکاری مالی پژمان جمشیدی

بیشتر بخوانید:

جنجال گفت و گوی پژمان جمشیدی و عادل فردوسی پور در برنامه فوتبال 360

تاریخ اکران فیلم طنز هتل با بازی پژمان جمشیدی و محسن کیایی

در ادامه می‌توانید (افشاگری پژمان جمشیدی از بدهکاری مالی‌اش) را ببینید:

فاش شدن بدهکاری پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی فوتبال را به‌طور حرفه‌ای از نوجوانی و در تیم نوجوانان باشگاه دارایی تهران فراگرفت. در سال 1371 و درحالی‌که 15 سال داشت به باشگاه کشاورز تهران پیوست و در 67 بازی 7 گل به ثمر رساند. در سال 1374 به تیم ملی نوجوانان ایران دعوت شد. او در باشگاه‌های کشاورز و سایپا تهران شش سال بازی کرد. استعداد جمشیدی در باشگاه سایپا تهران مورد توجه قرار گرفت و از همان‌جا به تیم ملی جوانان و تیم ملی امید ایران ملحق شد.

جمشیدی نخستین تجربه بازیگری خود را سال 1390 در یک قسمت از سریال ساختمان پزشکان به صورت مهمان تجربه کرد. او سپس در سال 1392 در مجموعه تلویزیونی پژمان نقش‌آفرینی کرد. طرح اولیه این سریال با ایده خود جمشیدی شکل گرفته و روایتی از زندگی خود اوست.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص افشاگری پژمان جمشیدی از بدهکاری مالی‌اش چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *