همنواز

تاریخ انتشار انیمه The Apothecary Diaries فاش شد

به تازگی تاریخ انتشار انیمه The Apothecary Diaries فاش شد. در ادامه این مطلب به جزئیات تاریخ انتشار این انیمه می‌پردازیم.

مجموعه انیمه‌ آینده، The Apothecary Diaries، قرار است با اکران 3 قسمتی در 21 اکتبر 2023 به نمایش درآید. این مجموعه انیمه اقتباسی از یک سری رمان ژاپنی به نام Kusuriya no Hitorigoto توسط Natsu Hyūga و Touko Shino است. اعلامیه انتشار آن در وب سایت رسمی آن منتشر شد و فاش کرد که این سریال پاییز امسال شروع می شود و طرفداران The Apothecary Diaries را در سراسر جهان هیجان زده کرد.

تاریخ انتشار انیمه The Apothecary Diaries

این اقتباس برای دو فصل تایید شده است. این خبر با تصاویری از سریال همراه بود که شخصیت های اصلی، Maomao و Takeo Ōtsuka را به نمایش می گذاشت. قسمت ها برای پخش در Crunchyroll در دسترس خواهند بود. علاوه بر این، سه قسمت اول نیز در یک نمایش تئاتری ویژه در تاریخ 1 اکتبر روی صفحه نمایش بزرگ نمایش داده می شود. این رویداد همچنین شامل مصاحبه ای با کارگردان نوریهیرو ناگانوما، اعضای بازیگران و آئوی یوکی، که صداپیشگی مائومائو بر عهده دارد خواهد بود.

تاریخ انتشار انیمه The Apothecary Diaries
تاریخ انتشار انیمه کرانچی رول The Apothecary Diaries

تاریخ انتشار انیمه کرانچی رول The Apothecary Diaries

این حماسه از تخیل Hyūga در سال 2011 متولد شد. جلدهای چاپ شده با تصاویر شینو اولین بار در سال 2014 تحت پرچم Shufunotomo آغاز شد. برای گسترش بیشتر دامنه آن، یک اقتباس مانگایی در ماه می 2017 در مجله ماهانه Big Gangan Square Enix ظاهر شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *