فیلم کمدی «سینما شهر قصه» پس از 3 سال به سینما می‌آید! +[زمان اکران]

اکران فیلم کمدی سینما شهر قصه پس از گذشت ۳ سال استارت می‌خورد. کیوان علی‌محمدی و علی‌اکبر حیدری در سال‌های گذشته فیلم «سینما شهر قصه» را تولید کردند.

فیلم «سینما شهر قصه» در جشنواره سی‌وهشتم فیلم فجر و فیلم «۲۸۸۸» در چهلمین دوره این جشنواره رونمایی شدند. اما هیچ کدام از این فیلم‌ها هنوز به اکران عمومی نرسیده‌اند. در ادامه مطلب با خبر اکران فیلم سینما شهر قصه همراه ما بمانید.

اکران فیلم کمدی سینما شهر قصه

فیلم سینمایی سینما شهر قصه

علی‌اکبر حیدری درباره آخرین وضعیت اکران این دو فیلم اظهار کرد:

در صورت عدم وقوع هیچ اتفاق غیرمترقبه‌ای، فیلم «سینما شهر قصه» تا اواخر شهریورماه یا اوایل ماه مهر سال جاری روی پرده سینماها قرار خواهد گرفت. پس از تعیین تاریخ اکران این فیلم، فیلم «۲۸۸۸» نیز تا انتهای سال به نمایش درخواهد آمد، زیرا قصد داریم هر دو فیلم را در سال جاری اکران کنیم.

او با اشاره به اینکه شرکت “فیلمیران” مسئول پخش فیلم “سینما شهر قصه” است، افزود: فیلم “سینما شهر قصه” یک فیلم درباره سینماست که باید حتماً روی پرده سینما اکران شود. ما قصد داشتیم این فیلم را زودتر اکران کنیم، اما با شیوع ویروس کرونا، برنامه‌ها بهم ریخت. پس از نمایش فیلم در جشنواره فجر، بسیاری از توزیع‌کنندگان علاقه‌مند به اکران نوروزی این فیلم بودند، اما سینماها از همان زمان بسته شدند.

زمان اکران فیلم کمدی سینما شهر قصه

اکران فیلم کمدی سینما شهر قصه
اکران فیلم کمدی سینما شهر قصه

بازیگران فیلم سینما شهر قصه

فیلم “سینما شهر قصه” که در سال ۹۷ تولید شد، دارای بازیگرانی همچون حامد کمیلی، آناهیتا درگاهی، بابک کریمی، فرخ نعمتی، سیاوش مفیدی، رؤیا میرعلمی، فریبا جدیکار، حمیدرضا پگاه، افشین هاشمی، هدیه تهرانی و زنده‌یاد جمشید مشایخی است که یک نگاه نوستالژیک و طنزی به تاریخ سینمای ایران دارد.

این فیلم در زمان نمایش در جشنواره فجر، نظر مثبت جمع زیادی از تماشاگران را به خود جلب کرد. فیلم “۲۸۸۸” نیز داستانی از خلبان‌هایی است که از دوران دفاع مقدس به یادگار مانده‌اند. در این فیلم، بازیگرانی همچون هادی حجازی‌فر، حامد کمیلی، کامبیز دیرباز، امین حیایی، سام درخشانی، کوروش تهامی، احمد مهرانفر، رضا یزدانی، سعید چنگیزیان، کامران تفتی و کاظم سیاحی حضور داشتند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص اکران فیلم کمدی سینما شهر قصه چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *