اولین تریلر فیلم قاتل ؛ جدیدترین فیلم دیوید فینچر + تاریخ انتشار از نتفلیکس

اولین تریلر فیلم قاتل (The Killer) جدیدترین فیلم دیوید فینچر که باز هم فضای تاریک دارد را در ادامه تماشا کنید. بازیگران فیلم قاتل چه کسانی هستند؟

اولین تریلر رسمی فیلم قاتل (The Killer) ساخته دیوید فینچر به انتشار رسید. دوازدهمین فیلم فینچر که از سال 2007 در حال تولید بود اقتباسی سینمایی از رمان مصوری اثر الکسیس نولن است که داستانی درباره بحران روانی یک آدمکش با بازی مایکل فاسبندر را بازگو می‌کند.

خلاصه داستان فیلم قاتل

اندرو کوین واکر که هفت (Seven) را در کارنامه دارد نویسنده فیلمنامه برای این کارگردان است. در خلاصه داستان فیلم قاتل آمده است: یک آدمکش بعد از مأموریتی که تا حد شکست پیش می‌رود، در تعقیب و گریزی بین‌المللی که اصرار دارد مسئله شخصی نیست با خودش و زیردستانش جنگ می‌کند.

اریک مسراشمیت که با فیلم منک (Mank) فینچر برنده اسکار شده و در کارنامه خود سابقه فیلمبرداری برخی از قسمت‌های شکارچی ذهن (Mindhunter) این کارگردان را دارد، در این فیلم با دیوید فینچر همکاری کرده است. ترنت رزنر و اتیکاس راس که در چهار پروژه دیگر مثل شبکه اجتماعی (The Social Network) در سال 2010 با فینچر همکاری کرده بودند آهنگسازان فیلم قاتل بوده‌اند.

تاریخ انتشار فیلم قاتل دیوید فینچر : ۱۹ آبان

بیشتر بخوانید:

اولین تریلر فیلم قاتل جدیدترین فیلم دیوید فینچر

در ادامه می‌توانید اولین تریلر فیلم قاتل را ببینید:


تریلر فیلم The Killer

یکی از مدیران جشنواره ونیز قبل‌تر فیلم سینمایی قاتل را با فیلم سامورائی (Le Samourai) از ژان-پیر ملویل مقایسه کرده بود: من را به شدیدا به یاد سامورائی ملویل می‌اندازد، تقریباً مثل این است که ملویل فیلمی در سال 2023 ساخته است، و به نظر می‌رسد که آن فیلم را خیلی خوب می‌شناسد. موقعیت دوربین، حرکات، تصویربرداری همه این‌‌ها تحت کنترل هستند.

در کل به طور خلاصه، فیلمی بسیار تحسین‌برانگیز است که وقتی در حال تماشایش هستید متوجه نمی‌شوید که چقدر فیلم خوبی است. سینمایی قاتل 27 اکتبر به طور محدود در سالن‌های سینما اکران می‌شود و از 10 نوامبر در اختیار و دسترسی مخاطبان نتفلیکس قرار می‌گیرد. اما قبل از آن در تاریخ 3 سپتامبر برای نخستین بار در جشنواره ونیز اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تریلر رسمی فیلم The Killer دیوید فینچر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *