همنواز

نظر ایچیرو اودا درباره اهمیت حضور شخصیت های زن قدرتمند

به تازگی نظر ایچیرو اودا درباره اهمیت حضور شخصیت های زن قدرتمند توجه زیادی جلب کرده است. در ادامه به جزئیات این خبر می‌پردازیم.

ایچیرو اودا، خالق One Piece، گفته است که برای قهرمانان مانگا حیاتی است که زنان قوی و توانا باشند. اودا اخیراً با نیویورک تایمز به گفتگو درباره این فرنچایز محبوب قبل از اولین اقتباس لایو اکشن آن نشسته است. موضوعات زیادی در طول مصاحبه مطرح شد و در نهایت همه چیز به تصویر زنان در One Piece تغییر کرد. در این هنگام، اودا با خوشحالی خاطرنشان کرد که برای او مهم است که شخصیت های زن خود، به ویژه قهرمانان خود را به عنوان شخصیت های توانا در کنار شخصیت های مرد نشان دهد.

نظر ایچیرو اودا درباره اهمیت حضور شخصیت های زن قدرتمند

او در مورد “زنانی با هوشی مانند رابین یا با توانایی هایی مانند نامی” صحبت کرد. او در ادامه خاطرنشان کرد که حتی زنان شرور وان پیس نیز قدرت و توانایی هایی داشتند که آنها را با شخصیت های مرد، چه خوب و چه بد، برابری می کند. شخصیت‌های دیگری که در طول سال‌ها به لطف نوشته‌های اودا برجسته شده‌اند عبارتند از بلک ماریا، سیندری، بوآ هنکوک، یاماتو، ریجو، تاشیگی و غیره. این سریال در طول سال‌ها به خاطر نحوه برخورد با شخصیت‌های زنش در فرنچایز مورد تحسین قرار گرفته است.

نظر ایچیرو اودا درباره اهمیت حضور شخصیت های زن قدرتمند
نظر خالق وان پیس درباره اهمیت حضور شخصیت های زن قدرتمند

نظر خالق وان پیس درباره اهمیت حضور شخصیت های زن قدرتمند

از نظر اودا، غریزه نوشتن شخصیت های زنش به شیوه ای خاص به دلیل مانگا هایی بود که در کودکی خوانده بود. او در این مصاحبه فاش کرد که بسیاری از مانگا‌هایی که از آن‌ها گذشت، شخصیت‌های زن داشتند که «فقط برای نجات یافتن وجود دارند»، موضوعی که در طول سال‌ها در بسیاری از اشکال رسانه‌ها نفوذ کرده است.

اودا این نوع داستان را دوست نداشت و سعی کرد از آن در سریال خود استفاده نکند. درعوض، او زنانی را ساخت که می‌توانند با مغز، ضخامت و مهارت‌هایشان، خود را حفظ کنند و اگر به مشکل برسند، می‌دانستند که همسفرانشان می‌توانند از آنها حمایت کنند. به علاوه، آنها همین کار را برای همتایان خود بدون تردید انجام می دهند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *