همنواز

رایگان شدن 12 جلد اول مانگا وان پیس پس از انتشار لایو اکشن

به تازگی خبر رایگان شدن 12 جلد اول مانگا وان پیس پس از انتشار لایو اکشن تایید شد. در ادامه به جزئیات این خبر جدید می‌پردازیم.

منشاء اولیه دزدان دریایی کلاه حصیری اکنون به صورت رایگان در دسترس است و به طرفداران این فرصت را می دهد تا خود را در افسانه های غنی One Piece جذب کنند. VIZ Media، مجوز دهنده آمریکای شمالی، 12 جلد اول مانگای One Piece را برای خواندن برای طرفداران در ایالات متحده در دسترس قرار داد.

رایگان شدن 12 جلد اول مانگا وان پیس

ترجمه به زبان‌های اسپانیایی، فرانسوی، چینی و غیره نیز برای مخاطبان سراسر جهان در دسترس است. “در حالی که سری جدید در سراسر جهان حرکت می کند، می توانید در کمیک ONE PIECE به دوستان خود نشان دهید که همه چیز از کجا شروع شد!” Shonen Jump از طریق X اعلام شد.

رایگان شدن 12 جلد اول مانگا وان پیس
رایگان شدن 12 جلد اول مانگا One Piece

رایگان شدن 12 جلد اول مانگا One Piece

چپتر 1 One Piece نتفلیکس حماسه آبی شرقی را پوشش می دهد و 108 چپتر از مانگا را اقتباس می کند. به گفته مارک اونز، مجری برنامه، هشت قسمت اول، لوفی ناکامای خود را مونتاژ می‌کند و لحن آشنای رویاها و «خانواده پیدا شده» را که اودا بر آن اصرار داشت، می‌بیند.

این 108 فصل به 12 جلد تقسیم شده‌اند و به طرفداران اجازه می‌دهد در کنار ساختار قوس دو قسمتی لایو اکشن تجربه‌ای درگیر داشته باشند. اوونز قبلاً گفته بود: “کل فصل ما در چهار قوس دو قسمتی تنظیم شده است که در آن ما با کلاه حصیری جدید ملاقات می کنیم، آنها را می شناسیم و می یابیم که آنها در کجای دنیای خود قرار می گیرند.” تفاوت های قابل توجه عبارتند از ورود Garp بسیار دیرتر در مانگا، تغییرات تنظیمات، با لحن کلی مسخره تر در مانگا.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *