همنواز

محمد کارت به زودی فیلم‌برداری اثر جدید خود «نفس خور» را شروع می‌کند +[جزئیات]

محمد کارت فیلم نفس خور را به زودی می‌سازد. شورای پروانه ساخت آثار سینمایی و غیرسینمایی با 4 فیلم‌نامه سینمایی و 3 فیلم‌نامه غیرسینمایی موافقت کرد.

همچنین، فیلم‌نامه مستند “دکتر پری” به تهیه‌کنندگی پرهام جعفری، کارگردانی و نویسندگی غلام حسن هدایت، فیلم‌نامه‌های بلند داستانی “محمد رسول” به تهیه‌کنندگی علی کریمی جلال، کارگردانی حسین عموئی تبریزی و نویسندگی تیرخش علی کیایی و محمد دولت آبادی و “دایا” به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد کریمی و نویسندگی الهام السادات حسینی، مورد تایید شورای پروانه ساخت آثار غیر سینمایی سازمان سینمایی قرار گرفتند. در ادامه مطلب با خبر فیلم نفس خور محمد کارت همراه ما بمانید.

محمد کارت فیلم نفس خور

فیلم سینمایی نفس خور محمد کارت

براساس گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری:

 فیلم‌نامه‌های سینمایی “نابرادر” به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی مهدی فخیم‌زاده، “نفس خور” به تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی، کارگردانی محمد مهدی کارت و نویسندگی محمد مهدی کارت و رضا بهاروند، “نقطه صفر زمین” به تهیه‌کنندگی حبیب والی نژاد، کارگردانی و نویسندگی امیرعباس ربیعی و “گمشده” به تهیه‌کنندگی علی‌اکبر ثقفی، کارگردانی و نویسندگی مریم برزگر، مورد تایید شورای پروانه ساخت سازمان سینمایی قرار گرفتند.

فیلم‌برداری فیلم سینمایی نفس خور

محمد کارت فیلم نفس خور
محمد کارت فیلم نفس خور

ساخت فیلم سینمایی جدید محمد کارت

محمد کارت، یک تهیه‌کننده، کارگردان و نویسنده سینمای ایران است. محمد کارت از جوانی به علاقه‌ی فراوانی به هنر سینما و فیلمنامه‌نویسی برخوردار بود. او توانست با استعداد و خلاقیت خود را در عرصه‌ی سینما مورد توجه قرار دهد.

محمد کارت تاکنون در تهیه و تولید چندین فیلم سینمایی موفق شرکت کرده است. او به عنوان تهیه‌کننده فیلم‌نامه‌هایی همچون “نفس خور” و “نقطه صفر زمین” به همراه حبیب والی نژاد مشغول به کار است. همچنین، او در فیلم‌نامه “نابرادر” نیز به عنوان تهیه‌کننده، کارگردان و نویسنده فعالیت داشته است. محمد کارت با توانایی خود در تهیه‌کنندگی و کارگردانی، توانسته است نام خود را در صنعت سینما برجسته کند. او با استفاده از داستان‌های قوی و شخصیت‌های عمیق، توانسته است فیلم‌هایی با محتوا و ارزش ایجاد کند که توجه مخاطبان را به خود جلب کند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص محمد کارت فیلم نفس خور چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *