همنواز

تریلر رسمی فیلم Argylle منتشر شد + تاریخ اکران و داستان

Argylle، یکی از موردانتظارترین و پر ستاره‌ترین فیلم‌های سال آینده به کارگردانی متیو وان که چندی پیش تریلر رسمی فیلم Argylle به انتشار رسید.

چندی پیش، خبر هم بازی شدن دوآ لیپا و هنری کویل در یک فیلم سینمایی به انتشار رسید. حالا در خبری تکمیلی، تریلر فیلم Argylle به همراه تاریخ اکران آن به انتشار رسید.

تریلر رسمی فیلم Argylle منتشر شد

آرگیل فیلمی اکشن و مهیج جاسوسی به کارگردانی و تهیه کنندگی متیو وان و نویسندگی جیسون فوکس است. این فیلم بر اساس رمانی به همین نام توسط الی کانوی نویسندگی شده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2023

از بازیگران این فیلم، می‌توان به هنری کاویل، سم راکول، برایس دالاس هاوارد، جان سینا، دوآ لیپا، آریانا دبوز، راب دیلینی، برایان کرانستون، کاترین اوهارا و ساموئل ال جکسون اشاره نمود.

خلاصه داستان فیلم Argylle

تریلر رسمی فیلم Argylle

یک جاسوس در سطح جهانی که از فراموشی رنج می‌برد باور می‌کند که یک رمان‌نویس بوده است. پس از بازگشت خاطرات و مهارت‌های قاتلانه‌اش، او تصمیم می‌گیرد انتقامی از سازمانی که قبلاً به آن پیوسته بود، بگیرد و برای این منظور در پی مأموریت‌های جدیدی قرار می‌گیرد.

تاریخ اکران Argylle

تریلر رسمی فیلم Argylle

Argylle قرار است در 2 فوریه 2024 (13 بهمن 1402) توسط یونیورسال پیکچرز در ایالات متحده اکران شود. همچنین قرار است در تاریخ نامشخصی در Apple TV+ به انتشار برسد.

در ادامه می‌توانید تیزر فیلم سینمایی Argylle منتشر شد:

کلام آخر

تریلر رسمی فیلم Argylle

فیلم، در ماه ژوئن 2021 معرفی شد و متیو وان به عنوان کارگردان و تهیه کننده به تیم استودیوی Marv پیوست. گروه بازیگران در ماه‌های بعد اعلام شدند و در ددلاین گزارش شد که فیلمنامه توسط جیسون فوکس نوشته شده است. این فیلم اولین بازیگری Dua Lipa را نشان می‌دهد که موسیقی اصلی را برای آهنگ عنوان و موسیقی ارائه می‌کند. فیلم در حال حاضر به عنوان اولین قسمت از یک سه گانه در نظر گرفته می‌شود.

هنری کویل، دوآ لیپا، ساموئل ال جکسون و برایان کرانستون نیز در اکشن-کمدی جاسوسی متیو وان بازی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تریلر رسمی فیلم Argylle چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *