همنواز

فیلم Godzilla Minus One به سومین فیلم پرفروش خارجی زبان آمریکا تبدیل شد

فیلم Godzilla Minus One با کارگردانی «تاکاشی یامازاکی»، به سومین فیلم پرفروش خارجی زبان در تاریخ گیشه آمریکای شمالی تبدیل شد و رکورد جدیدی را شکست.

فیلم گودزیلا منهای یک (Godzilla Minus One) همچنان در موفقیت خود در گیشه آمریکای شمالی ادامه می‌دهد. فروش این فیلم تا پایان روز یکشنبه به بیش از 55.1 میلیون دلار افزایش یافت که باعث شد Godzilla Minus One به‌عنوان سومین فیلم پرفروش خارجی زبان در تاریخ گیشه آمریکای شمالی به رسمیت شناخته شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فیلم Godzilla Minus One به سومین فیلم پرفروش خارجی زبان آمریکا تبدیل شد

اثر گودزیلا منهای یک با عبور از فیلم Hero با فروش 53.7 میلیون دلار و فیلم Parasite با فروش 53.3 میلیون دلار در جایگاه سومین فیلم پرفروش خارجی زبان در تاریخ گیشه آمریکای شمالی قرار گرفت.

فیلم Crouching Tiger, Hidden Dragon با فروش 128.5 میلیون دلار و فیلم Life Is Beautiful با فروش 57.5 میلیون دلار در رتبه‌های اول و دوم این فهرست قرار دارند، اما فروش Godzilla Minus One با 2.5 میلیون دلار، با فروش فیلم Life Is Beautiful در باکس آفیس آمریکا فاصله دارد.

فیلم Godzilla Minus One

به نظر می‌رسد فیلم گودزیلا جدید به زودی می‌تواند به رتبه دومین فیلم پرفروش بین‌المللی تاریخ گیشه آمریکا تبدیل شود. همچنین، Godzilla Minus One در کل بیش از 102.7 میلیون دلار در گیشه جهانی فروش داشته است.

وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه Godzilla Minus One بر عهده «تاکاشی یامازاکی» بوده است. او قبلاً در فیلم Shin Godzilla هم به‌عنوان کارگردان جلوه‌های ویژه فعالیت داشته و در فیلم جدید گودزیلا بر روی جلوه‌های ویژه کار خواهد کرد.

بازیگرانی مانند «ریونوسوکه کامیکی»، «مینامی هامابه»، «یوکی یامادا»، «هیده‌تاکا یوشیئوکا»، «ساکورا آندو»، «ساساکی کورانوسوکه» و «مونتاکا آئوکی» در Godzilla Minus One بازی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Godzilla Minus One چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: cbr


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *