همنواز

نقد و نمرات فیلم Kinds of Kindness منتشر شد

شب گذشته، در طی مراسم جشنواره کن 2024، فیلم Kinds of Kindness به اکران درآمد و نقد و نمرات این اثر به صورت رسمی منتشر شد.

فیلم انواع مهربانی‌ها، اثر «یورگوس لانتیموس» با بازی «اما استون»، در جشنواره کن با سه داستان از فرقه‌های جنسی، آدمخواری و فساد عمومی، تماشاگران را شوکه کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


نقد و نمرات فیلم Kinds of Kindness منتشر شد

فیلم جدید لانتیموس پس از مخلوقات بیچاره یا همان بیچارگان، با تشویق ایستاده 4.5 دقیقه‌ای مورد استقبال قرار گرفت. کارگردان و بازیگران فیلم، از جمله «جسی پلمونس»، «ویلم دفو»، «مارگارت کوالی»، «هونگ چائو» و«جو الوین»، در حالی که تشویق‌ها همچنان ادامه داشت، سالن را ترک کردند.

فیلم انواع مهربانی‌ها سه داستان مجزا را روایت می‌کند که در هر کدام، اعضای گروه بازیگری نقش‌های متفاوتی را دارند. در طول نمایش این فیلم در جشنواره کن، چند خروج اعتراضی هم دیده شد که بیشترشان پس از بخش دوم که حاوی صحنه‌های خشن‌تر بود، اتفاق افتاد. «لانتیموس» پس از نمایش این فیلم، ناگهان سالن را ترک کرد و بعد از پایان تشویق‌ها، با تماشاگران صحبتی انجام نداد.

فیلم Kinds of Kindness

در وب‌سایت جمع‌آوری نقد راتن تومیتوز، این فیلم نمره 95 درصد از 19 نقد منتقد، با میانگین امتیاز 7.3/10 را به دست آورد. متاکریتیک نیز که از میانگین وزنی استفاده می‌کند، بر اساس 11 نقد منتقد، امتیاز 78 از 100 را به فیلم اختصاص داد که نشان دهنده نقدهای عموماً مطلوب است.

نقدهای این فیلم را در بخش زیر خواهید دید:

  • The Guardian: 80
  • The Telegraph: 80
  • Screen Daily: 80
  • Vulture: 80
  • Variety: 80
  • IndieWire: 75
  • The Hollywood Reporter: 70

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی آثار «یورگوس لانتیموس» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *