همنواز

فیلم Venom: The Last Dance آخرین اثر از سه‌گانه ونوم تام هاردی خواهد بود

سونی پیکچرز رسماً تأیید کرد که فیلم Venom: The Last Dance  (ونوم: آخرین رقص) آخرین قسمت سه گانه ونوم خواهد بود. این خبر توسط «تیم راثمن» اعلام شد.

ونوم 3 یکی از پروژه‌های پرهزینه هالیوود است که به دلیل اعتصاب اتحادیه بازیگران در تابستان و اوایل پاییز با تأخیر مواجه شد. علاوه بر این، سونی و مارول در حال ساخت سه‌گانه دیگری از فیلم‌های مرد عنکبوتی با بازی تام هالند هستند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلم Venom: The Last Dance آخرین اثر از سه‌گانه ونوم تام هاردی خواهد بود

«راثمن» در مصاحبه‌ای گفت:

قسمت سوم و پایانی ونوم یک فیلم عظیم خواهد بود.

فیلم ونوم آخرین رقص قرار است 25 اکتبر 2025 (3 آذر 1403) اکران شود و «تام هاردی» در نقش «ادی بروک» بازخواهد گشت. جزئیات زیادی از داستان فیلم فاش نشده؛ اما می‌دانیم که «کلی مارسل»، نویسنده دو فیلم قبلی، کارگردانی آن را بر عهده خواهد داشت. «جونو تمپل» و «چیوتل اجیوفور» نیز به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده‌اند.

سونی اخیراً فیلم مادام وب (Madame Web) را که بخشی از دنیای «مرد عنکبوتی» است، اکران کرد؛ اما با وجود حضور ستارگانی همچون «داکوتا جانسون»، «سیدنی سوئینی» و «اما رابرتز»، این فیلم در گیشه شکست خورد.

درهر صودت، سونی امیدوار است که فیلم بعدی این مجموعه، کریون شکارچی (Kraven the Hunter) با بازی «آرون تیلور جانسون» و «راسل کرو»، به یک موفقیت تجاری تبدیل شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Venom: The Last Dance چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: IGN


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *