همنواز

شرکت IGN خودش را گسترش داد

در خبری غیرمنتظره، شرکت IGN خانواده برندهای دیجیتال Gamer Network را خریداری کرد که شامل وب‌سایت‌های بازی مانند Eurogamer، VG247 و Rock Paper Shotgun می‌شود.

جزئیات مربوط به قیمت خرید و همچنین استراتژی‌های سایت IGN برای این وب‌سایت‌ها هنوز به طور کامل مشخص نشده است؛ اما به نظر می‌رسد که این اقدام IGN را به عنوان یک غول رسانه‌ای در زمینه بازی‌های ویدیویی بیش از پیش تثبیت می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


شرکت IGN خودش را گسترش داد

شرکت IGN Entertainment ، خانواده برندهای دیجیتال Gamer Network را خریداری کرده است. این خرید شامل وب‌سایت‌های بازی مشهور مانند Eurogamer، VG247 و Rock Paper Shotgun می‌شود. در پی این تصاحب، تعدیل نیرو در سازمان Gamer Network در بریتانیا انجام شد.

Gamer Network شامل وب‌سایت‌های خبری و تحلیلی بازی مانند Eurogamer (به همراه شش شعبه زبانی آن) و VG247 و همچنین سایت نقد و بررسی بازی Rock Paper Shotgun و وب‌سایت بازی‌های رومیزی Dicebreaker بود.

شرکت IGN

IGN Entertainment که زیرمجموعه‌ای از شرکت رسانه‌ای و اینترنتی Ziff Davis آمریکایی است، این وب‌سایت‌ها را از ReedPop، برگزارکننده رویداد PAX و Comic-Con نیویورک، خریداری کرد.

رویدادهای بریتانیایی Gamer Network مانند EGX و MCM و همچنین برند دیجیتالی Popverse همچنان تحت مالکیت ReedPop باقی خواهند ماند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی شرکت IGN چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Games Industry


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *