همنواز

تاریخ اکران فیلم جدید جردن پیل مشخص شد

کارگردان برنده جایزه اسکار آثاری همچون فرار کن، ما و نوچ، اعلامیه‌ای رمزآلود منتشر کرده که مردم آن را به عنوان تاریخ اکران فیلم جدید جردن پیل می‌دانند.

 این اثر، فیلمی است که به گفته خودش، می‌تواند [مورد علاقه‌اش] باشد. «جردن پیل» سکوت رسانه‌های اجتماعی خود را شکست؛ زیرا از ژانویه در اینستاگرام و از مارس در X (که قبلا با نام توییتر شناخته می‌شد) پستی منتشر نکرده بود تا اعلام کند که چیزی در تاریخ 23 اکتبر 2026 (1 آبان 1405) منتشر می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ اکران فیلم جدید جردن پیل مشخص شد

کارگردان پرکار فیلم‌های ترسناک، هیچ اطلاعات دیگری در مورد اینکه چه چیزی در انتظار ماست را فاش نکرد. از زمانی که فیلم بدون عنوان جردن پیل پس از اعتصابات هالیوود از جدول اکران خارج شد، طرفداران مشتاقانه منتظر به‌روزرسانی از او بوده‌اند.

این پروژه که در ابتدا قرار بود در سال 2023 با اکران در روز کریسمس وارد مرحله تولید شود. این فیلم ابتدا به تعویق افتاد و این اولین خبری است که از آن زمان تاکنون شنیده‌ایم.

فیلم جدید جردن پیل

واکنش‌ها شروع به سرازیر شدن کرد و برخی از طرفداران از اینکه مجبورند دو سال دیگر صبر کنند تا ببینند «پیل» چه چیزی در سر دارد، خوشحال نشدند. اینکه این خبر، تاریخ اکران فیلم بعدی او خواهد بود، توسط کمپانی تولید «پیل»، یعنی Monkeypaw Productions، با ریتوییت کردن ایموجی چشمک‌زن تایید شد؛ اما به مذاق هوادارانش خوش نیامد

به هر حال، مردم آماده‌اند تا ذهن خلاق پشت برخی از بهترین فیلم‌های ترسناک در دوران اخیر، یک بار دیگر بدرخشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم های جردن پیل چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *