همنواز

شکست دادن باس آخر Elden Ring: Shadow of the Erdtree به وسیله ساکسیفون

یک گیمر موفق شده است باس آخر Elden Ring: Shadow of the Erdtree را با استفاده از یک ساکسیفون شکست دهد و برای خود رکوردی ثبت کند.

بازی کردن با رایانه شخصی امکاناتی جدید و متنوعی را فراهم می‌کند. از زمان عرضه، بازیکنان Elden Ring از کنترلرهای جایگزین برای تجربه بهره می‌برند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


شکست باس آخر Elden Ring: Shadow of the Erdtree

در گذشته، برخی از بازیکنان با استفاده از پد رقص، امواج مغزی، کد مورس و ابزارهای دیگر، به چالش‌های بازی پاسخ می‌دادند. اخیراً، یک بازیکن با استفاده از ساکسیفون توانست آخرین باس بسته‌الحاقی بازی Shadow of the Erdtree را شکست دهد. این بازی به دلیل گیم‌پلی فوق‌العاده‌اش چالش‌برانگیز است، اگر شما نیز این بازی را تجربه کرده‌اید، می‌دانید که شکست دادن باس نهایی این بازی کار آسانی نیست.

 

بازیکنی که به توانایی شکست دادن این باس مشهور شده، «دکتر دوت» است؛ او با استفاده از ساکسیفون و رویکرد منحصربه‌فردش در چالش‌های بازی شناخته شده است. قبلاً نیز Elden Ring را با این ساز تجربه کرده و در یک دور بازی، بدون دریافت آسیبی، به چالش‌ها پاسخ داده بود. «دکتر دوت» با انتشار توییتی در اکس گفت:

همه به من می‌گفتند که شکست دادن به باس نهایی Shadow of the Erdtree غیرممکن است؛ اما پس از 100 بار تلاش، با ساکسیفونم توانستم او را شکست دهم.

«دکتر دوت» برای شکست باس نهایی از سپر Carian Thrusting استفاده کرده و آن را با Deflect Tear و طلسم Guard Counter Boost ترکیب کرد تا این سپر را به یک تانک قدرتمند تبدیل کند.

بازی Elden Ring: Shadow of the Erdtree در تاریخ 21 ژوئن 2024 (1 تیر 1403) به بازار آمد و در سه روز اول پنج میلیون نسخه را به فروش رساند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی Elden Ring: Shadow of the Erdtree چیست؟ آیا این بازی را تجربه کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *