همنواز

فیلمبرداری سریال سلمان فارسی در ایران ادامه پیدا خواهد کرد

سریال سلمان فارسی ، مجموعه‌ی عظیم «داوود میرباقری»، پس از پنج سال کار بی‌وقفه، اکنون در فاز ایران خود، در شاهرود جلوی دوربین رفته است.

این پروژه عظیم که با بیش از هزار بازیگر اصلی و چهار هزار سیاهی لشکر روایت می‌شود، به زودی فصل تازه‌ای از تاریخ ایران باستان را به تصویر خواهد کشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلمبرداری سریال سلمان فارسی در ایران ادامه پیدا خواهد کرد

سفر «سلمان» از دوران ساسانی، دورانی پرشکوه و پرفراز و نشیب که در آن شاهد ظهور و سقوط پادشاهان، نبردهای حماسی و داستان‌های عاشقانه خواهیم بود، آغاز می‌شود. صد سال از تاریخ ایران، از زمان «خسرو انوشیروان» تا «بهرام چوبین»، برای اولین‌بار در سطحی جهانی به تصویر کشیده می‌شود.

علاوه بر داستان، بازیگران نام‌آشنایی همچون «فرهاد اصلانی»، «علیرضا شجاع‌نوری»، «داریوش فرهنگ» و «محمدرضا هدایتی»، در این فاز حضور دارند که هویت آن‌ها هنوز فاش نشده است.

سریال سلمان فارسی

گروه سلمان فارسی پس از اتمام فیلمبرداری در شاهرود، راهی شهرک غزالی در تهران خواهند شد تا فصل‌های دیگر این سریال را نیز به سرانجام برسانند. «سلمان فارسی»، بدون شک یکی از بزرگ‌ترین و پرهزینه‌ترین پروژه‌های تاریخ تلویزیون ایران است که به نظر می‌رسد می‌تواند به نقطه عطفی در سریال‌سازی کشور تبدیل شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت چنین سریال عظیمی توسط «داوود میرباقری» چیست؟ آیا او می‌تواند موفق به ساخت یک اثر خوب شود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *