همنواز

دنباله فیلم Devil Wears Prada ساخته خواهد شد

«دیزنی» در حال ساخت دنباله‌ای برای فیلم Devil Wears Prada با بازی «مریل استریپ» در نقش سردبیر خشن و باابهت مجله مد، «میراندا پریستلی» است.

هنوز مشخص نیست که چه کسی از بازیگران اصلی به جز «استریپ» به این فیلم بازخواهند گشت؛ اما داستان حول محور «پریستلی» در دنیای در حال تغییر مد می‌چرخد، جایی که او با چالش‌های جدیدی از جمله افول صنعت نشر مجلات و ظهور رقبای جدید روبرو می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


دنباله فیلم Devil Wears Prada ساخته خواهد شد

فیلم شیطان پرادا می‌پوشد 2006 بر اساس رمانی به همین نام از «لورن ویزبرگر» ساخته شده بود و به موفقیت تجاری و انتقادی دست یافت. این فیلم 326 میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشت و نامزد چندین جایزه اسکار از جمله بهترین بازیگر زن برای «مریل استریپ» شد.

طرفداران فیلم سال‌ها منتظر دنباله‌ای برای شیطان پرادا می‌پوشد بوده‌اند و به نظر می‌رسد که انتظار آنها به زودی به پایان خواهد رسید. با بازگشت «استریپ» در نقش نمادین «پریستلی»، این دنباله مطمئناً یکی از موردانتظارترین فیلم‌های سال‌های آینده خواهد بود.

فیلم Devil Wears Prada

در حالی که خبرهای دنباله‌ای با عنوان Devil Wears Prada منتشر می‌شود، نسخه موزیکال آن با حضور «ونسا ویلیامز» که عینک آفتابی تیره «میراندا پریستلی» را به چشم می‌زند، پیش‌نمایش‌های خود را قبل از افتتاح در اکتبر در West End لندن آغاز می‌کند.

جزئیات بیشتر در مورد داستان، بازیگران و تاریخ اکران فیلم در آینده منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Devil Wears Prada چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *