تریلر فیلم Stream منتشر شد + تاریخ اکران

تریلر فیلم Stream ، اثری ترسناک که دنباله فیلم Terrifier به حساب می‌آید، چندی پیش به انتشار رسید و به زودی در ماه اوت در سینماها اکران خواهد شد.

«دمین لئون»، خالق فیلم محبوب و پرفروش Terrifier، با انتشار تریلر Stream بار دیگر مخاطبان را به دنیای وحشت و دلهره می‌برد. این فیلم که با جمع‌آوری بیش از 180 هزار دلار از طریق کمپین ایندی‌گوگو، بودجه ساخت خود را تامین کرده، قرار است در تاریخ 21 اوت 2024 (31 مرداد 1403)  امسال اکران شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم Stream

در تریلر فیلم جریان ، شاهد حضور بازیگرانی همچون «جفری کمبس»، «دانیل هریس» و «دامیان مافی» هستیم. داستان حول محور خانواده‌ای می‌چرخد که برای گذراندن تعطیلات به هتلی دور افتاده سفر می‌کنند؛ اما برخلاف تصورات آن‌ها، این هتل به جای آرامش، کابوسی هولناک را برایشان رقم می‌زند.

مدیر دیوانه هتل، این خانواده را در دام خود گرفتار کرده و آن‌ها را به بازی مرگ و زندگی دعوت می‌کند. اعضای خانواده در این هتل محبوس شده و برای زنده ماندن باید از چالش‌های مرگباری عبور کنند.

تریلر منتشر شده از این فیلم، فضایی پر از ترس و وحشت را به تصویر می‌کشد. سکانس‌های خونین و دلهره‌آور تریلر، قول یک تجربه تماشایی و نفس‌گیر را به طرفداران ژانر وحشت می‌دهد.

اگر به دنبال فیلمی ترسناک و هیجان‌انگیز هستید، فیلم Stream که دنباله فیلم Terrifier می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این فیلم با فضاسازی منحصر به فرد و داستان هولناک خود، بی‌شک شما را تا انتها میخکوب صندلی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم Stream چه بود؟ آیا شما از طرفداران ژانر وحشت هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *