همنواز

برادران دافر در حال ساخت یک سریال ترسناک برای نتفلیکس هستند

نتفلیکس چراغ سبز به یک سریال ترسناک جدید داده است که برادران دافر ، سازندگان چیزهای عجیب را به عنوان یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی خود دارد.

این سریال در حال حاضر با عنوان اتفاق خیلی بدی قراره بیوفته شناخته می‌شود و توسط نویسنده «هالی زِی. بوستون» ساخته شده است. خلاصه رسمی این نمایش را به عنوان یک سریال ترسناک اتمسفریک که در یک عروسی برگزار می‌شود و به دنبال عروس و دامادی است که در هفته منتهی به عروسی نحسشان هستند، توصیف می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


سریال جدید برادران دافر

«بوستون» این سریال را خلق کرده است و همچنین به عنوان تهیه‌کننده اجرایی و سرپرست نویسندگان فعالیت می‌کند. برادران دافر و «هیلاری لویت» از طریق «Upside Down Pictures» تهیه‌کنندگی اجرایی را برعهده دارند. «آندریا اسپیرلینگ» نیز تهیه‌کننده اجرایی است. هر دوی «اسپیرلینگ» و «Upside Down» قراردادهای کلی با «نتفلیکس» دارند.

برادران دافر

«پیتر فریدلندر»، معاون رئیس بخش سریال‌های فیلمنامه‌ای «نتفلیکس» گفت:

ما بسیار هیجان‌زده هستیم که بار دیگر با شرکای رویایی‌مان «مت»، «راس» و «هیلاری» همکاری کنیم تا این داستان غیرمنتظره و لرزه‌آور را از طریق نگاه منحصربه‌فرد و جذاب «هالی» زنده کنیم.

«برادران دافر» افزودند:

وقتی برای اولین بار فیلمنامه «هالی» را خواندیم، شوکه شدیم. او یک استعداد جدید و بزرگ با صدایی خاص است. نوشته‌هایش پیچیده، ترسناک، خنده‌دار و فقط… بسیار به سبک «هالی» است. ما بسیار خوش‌شانس هستیم که اولین نمایش او را تهیه می‌کنیم و مشتاقانه منتظر هستیم تا نگاه او را با بقیه جهان به اشتراک بگذاریم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی (موضوع خبر) چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *