همنواز

غیر رسمی: برادران روسو کارگردان دو فیلم آینده اونجرز هستند

درست زمانی که فکر می‌کردید برادران روسو دیگر برای کارگردانی فیلم‌های مارول برنخواهند گشت، «کوین فایگی» دوباره آن‌ها را به دو فیلم آینده اونجرز بازمی‌گرداند.

«جو» و «آنتونی روسو» در حال تشکیل یک تیم جدید هستند. منابع به هالیوود ریپورتر خبر داده‌اند که برادران روسو در حال مذاکره اولیه برای بازگشت به استودیو مارول هستند تا نه تنها یک، بلکه دو فیلم بعدی Avengers را کارگردانی کنند.

این استخدام، ماه ها جستجوی پرخطر استودیو برای یافتن کارگردان برای هدایت پنجمین و ششمین فیلم Avengers را به پایان می‌رساند. نام های متعددی از جمله شان لوی، کارگردان Deadpool و Wolverine، برای این کار در نظر گرفته شده بودند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


برادران روسو کارگردان دو فیلم آینده اونجرز هستند

این حرکت برای این دو کارگردان که یک دهه پیش از دنیای کمدی تلویزیونی در سریال‌هایی مانند Arrested Development و Community به فیلم‌های پرفروش با فیلم Captain America: The Winter Soldier (2014) جهش کردند، بازگشت به خانه محسوب می‌شود. در مجموع، آن‌ها کارگردانی چهار مورد از بزرگ‌ترین و تحسین‌شده‌ترین فیلم‌های مارول را برعهده داشتند و Captain America: Civil War (2016)، Avengers: Infinity War (2018) و Avengers: Endgame (2019) را کارگردانی کردند.

برادران روسو

در مجموع، فیلم‌های مارول آن‌ها با 6.681 میلیارد دلار فروش داشته‌اند و پایان بازی با 2.79 میلیارد دلار به عنوان دومین فیلم پرفروش تاریخ سینما در سطح جهان شناخته می‌شود.

از آن زمان به بعد، آن‌ها از طریق استودیوی AGBO خود به تهیه‌کنندگان ابرقدرت تبدیل شدند و برنده بهترین فیلم اسکار یعنی Everything Everywhere All at Once و عناوین پرهزینه مانند Citadel آمازون و فیلم‌های Extraction نتفلیکس را تولید کردند.

انتشار اونجرز 5 برای 1 مه 2026 (11 اردیبهشت 1405) و جنگ‌های مخفی برای 7 مه 2027 (17 اردیبهشت 1406) برنامه‌ریزی شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی کارگردانی این دو برادر برای کمپانی مارول چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Hollywood Reaporter


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *