دانلود بخش اول فصل چهارم سریال امیلی در پاریس (Emily in Paris) با زیرنویس فارسی

برای دانلود فصل چهارم سریال امیلی در پاریس به انتهای این نوشتار رفته و با روشن کردن فیلتر شکن خود، به کانال تلگرامی فیگار بروید.

در این فصل جدید، ما بار دیگر شاهد حضور «امیلی کوپر» (با بازی لیلی کالینز) در صفحه نمایش‌های خود هستیم. پس از پایان تکان‌دهنده فصل گذشته که در آن شعله‌ی قدیمی و ناپایدار «امیلی»، «گابریل» (با بازی لوکاس براوو)، تصمیم به برگزاری یک عروسی غافلگیرانه گرفت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: سریال امیلی در پاریس برای فصل پنجم تمدید شد

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


دانلود بخش اول فصل چهارم سریال امیلی در پاریس (Emily in Paris) با زیرنویس فارسی

به نظر می‌رسد که در فصل 4، مثلث عشقی «امیلی» بار دیگر به اوج خواهد رسید. علاوه بر این، طرفداران امیلی در پاریس می‌توانند انتظار یک سفر به رم، جایی که «امیلی» با یک عشق جدید ایتالیایی آشنا می‌شود را باشند. همچنین کمپین میندی برای شرکت در یوروویژن نیز در فصل چهارم به نمایش گذاشته خواهد شد.

امیلی در پاریس”یک سریال کمدی-درام و عاشقانه آمریکایی است که توسط «دارن استار» برای نتفلیکس خلق شد. این سریال، «لیلی کالینز» را در نقش «امیلی کوپر»، یک مدیر اجرایی بازاریابی که به پاریس نقل مکان می‌کند تا دیدگاه آمریکایی خود را به یک شرکت بازاریابی فرانسوی ارائه دهد را نشان می‌دهد.

دانلود فصل چهارم سریال امیلی در پاریس

از دیگر بازیگران این سریال می‌توان به «فیلیپین لروی-بولیو»، «اشلی پارک»، «لوکاس براوو»، «ساموئل آرنولد»، «برونو گوری»، «کامیل رازات»، «ویلیام آبادیه» و «لوسیان لاویسکانت» اشاره کرد.

برای ورود به کانال تلگرامی فیگار و دانلود فصل 4 Emily in Paris فیلترشکن خود را روشن کنید:

دانلود فصل چهارم سریال Emily in Paris

دانلود بخش دوم از فصل چهارم سریال امیلی در پاریس

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال امیلی در پاریس چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *