دانلود انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2) با زیرنویس فارسی

برای دانلود انیمیشن درون و بیرون 2 (Inside Out 2) با زیرنویس فارسی به انتهای مطلب مراجعه کرده و روی لینک دانلود کلیک کنید.

درون و بیرون 2 یک فیلم انیمیشنی در ژانر کمدی است که در سال 2024 توسط استودیوهای انیمیشن «پیکسار» برای شرکت «والت دیزنی» تولید شد. این انیمیشن دنباله‌ای بر درون و بیرون 2015 است و به کارگردانی «کلسی من» (در اولین تجربه کارگردانی بلند خود) و به تهیه‌کنندگی «مارک نیلسن» ساخته شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


دانلود انیمیشن درون و بیرون 2

بازیگران قسمت اول مانند «ایمی پولر»، «فیلیس اسمیت»، «لوئیس بلک»، «دایان لین» و «کایل مک‌لاکلن» دوباره به ایفای نقش‌های خود پرداخته‌اند و بازیگران جدیدی مانند «مایا هاک»، «کنزینگتون تالمن»، «تونی هیل»، «لیزا لاپیرا»، «آیو ادبری»، «لیلیمار»، «گریس لو»، «سمایه نورالدین-گرین»، «ادل اگزارکوپولوس» و «پل والتر هاوزر» به گروه صداپیشگان اضافه شده‌اند.

دانلود انیمیشن درون و بیرون 2

Inside Out 2 بعد از اکران در سینماها، رکوردهای فروش گیشه را جابجا کرد و توانست به یکی از پرفروش‌ترین انیمیشن‌های جهان تبدیل شود. اظلاعات تکمیلی را در مطلب انیمیشن Inside Out 2 به پرفروش‌ترین انیمیشن تاریخ تبدیل شد مطالعه کنید.

داستان فیلم حول محور احساسات «رایلی» می‌چرخد که با ورود احساسات جدیدی که می‌خواهند کنترل ذهن او را به دست بگیرند، مواجه می‌شود.

برای ورود به کانال تلگرامی فیگار و دانلود انیمیشن Inside Out 2 فیلترشکن خود را روشن کنید:

دانلود انیمیشن درون و بیرون 2 با زیرنویس فارسی

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمیشن درون و بیرون 2 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *