تریلر انیمه Witch on the Holy Night منتشر شد

تریلر انیمه Witch on the Holy Night با انتشار سکانس‌هایی هیجان‌انگیز و جذاب منتشر شد و نظر طرفداران دنیای انیمه را به خودش جلب کرد.

شزکت‌های «Type-Moon» و «Ufotable»، دومین تریلر انیمه اقتباسی Witch on the Holy Night را منتشر کردند. این استودیوها بلافاصله پس از پایان برنامه تلویزیونی شب سال نو «Fate Project» در ژاپن، تریلر انیمه ساحره در شب مقدس را به انتشار رساندند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر انیمه Witch on the Holy Night

فرنچایز Fate (سرنوشت) به عنوان یکی از جذاب‌ترین و منحصر به فردترین آثار دنیای انیمه شناخته می‌شود. تاکنون استودیو «یوفوتیبل» با تولید پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی متعددی از این فرنچایز برخوردار بود. این استودیو با همکاری یکی از خالقان این مجموعه، به تولید انیمه جدیدی به نام Witch on the Holy Night (ساحره در شب مقدس) پرداخته است.

داستان این انیمه، در دهه 1980 و اواخر دوره شووا روایت می‌شود. در این دوره، شهر میساکی با شایعه‌هایی پر سر و صدا درباره جادوگران مختلف مواجه خواهد شد. دختر جوانی به نام «آئوکو آیوزاکی» به این شهر می‌روند تا راه و رسم تبدیل شدن به یک ساحره را یاد بگیرند. در این ماجراجویی، دختر جوان شاهد اتفاقات غیرمنتظره‌ای شد. او جنگی حماسی بین جادوگرانی را شاهد بود که آن‌ها برای کسب قدرت، جان یکدیگر را می‌گیرند.

در حال حاضر، استودیوی «یوفوتیبل» هنوز تاریخ انتشار رسمی برای انیمه Witch on the Holy Night را اعلام نکرده است؛ اما انتظار می‌رود که این انیمه سال 2024 منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر انیمه Witch on the Holy Night چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *