آمازون سریال Poltergeist را خواهد ساخت

سریال Poltergeist (ارواح خبیثه) که در استودیوهای «آمازون» (Amazon) و «ام‌جی‌ام» (MGM) در حال توسعه است، یک گام به جلو برداشت.

طبق اطلاعاتی که از منابع معتبر به دست آمده، «کالیندا وازکز» و «رابی تامپسون» به عنوان نویسنده، شورانر (مدیر تولید) و تهیه‌کننده اجرایی به این پروژه پیوسته‌اند. ابتدا در اکتبر 2023 اعلام شد که سریال ارواح خبیثه در مراحل اولیه توسعه قرار دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


سریال Poltergeist ساخته خواهد شد

جزئیات دقیق داستان هنوز مشخص نیست، اما می‌دانیم که این سریال از فیلم ترسناک معروف سال 1982 الهام گرفته است.

«کالیندا وازکز» پیش از این در سریال‌هایی مانند فرار از زندان (Prison Break)، از مردگان متحرک بترسید (Fear the Walking Dead) و روزی روزگاری (Once Upon a Time) کار کرده است. او همچنین برای «مارول» نویسندگی کرده و به‌ویژه با «کارلوس گومز» در سری کتاب‌های کمیک America Chavez: Made in the USA همکاری داشته است.

سریال Poltergeist

«رابی تامپسون» نیز نویسنده و بعدها تهیه‌کننده اجرایی چندین فصل از سریال سوپرنچرال (Supernatural) بوده است. او سپس سریال وینچسترها (The Winchesters)، پیش‌درآمدی برای “Supernatural، را در شبکه «The CW» ساخت. «تامپسون» همچنین نویسنده مشهوری در دنیای کمیک است و برای شخصیت‌هایی مانند «دکتر استرنج»، «مرد عنکبوتی»، «ونوم» و «سیلک» داستان‌های هیجان انگیزی روایت کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت سریال Poltergeist چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *