تریلر فیلم Azrael منتشر شد + تاریخ اکران

کمپانی شودر، شب گذشته از تریلر فیلم Azrael ، جدیدترین اثر ترسناک خود با بازی «سامارا وینگ» رونمایی و تاریخ اکران آن را اعلام کرد.

«عزرائیل» یک فیلم هیجان‌انگیز جدید با بازی «سامارا وینگ» است که اخیراً اولین تریلر خود را منتشر کرده است. این فیلم پس از موفقیت‌های قبلی «وینگ» در فیلم‌های مایهم (Mayhem)، آماده‌ای یا نه (Ready or Not) و جیغ 6 (Scream VI) اکران می‌شود به نظر می‌رسد که ادامه‌دهنده روند موفقیت‌های او خواهد بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم Azrael منتشر شد

طرفداران فیلم‌های مستقل، «ای. ال. کتز»، کارگردان فیلم را از آثاری همچون هیجان ارزان (Cheap Thrills) و کانال صفر (Channel Zero) شبکه SYFY و همچنین مهمان (The Guest) و جلسه (Seance) می‌شناسند.

فیلم عزرائیل در دنیایی روایت می‌شود که در آن هیچکس صحبت نمی‌کند و یک جامعه مرموز و متعهد به دنبال یک زن جوان به نام «عزرائیل» (سامارا وینگ) هستند که از زندانی شدن خود فرار کرده است.

تریلر فیلم عزرائیل نشان داد که رهبران بی‌رحم این جامعه او را برای قربانی کردن به یک موجود شیطانی که در اعماق طبیعت اطراف سکونت دارد، می‌خواهند؛ اما عزرائیل برای اطمینان از آزادی و بقا خود از هیچ کاری دریغ نخواهد کرد. از بذرهای این داستان خشن و بی‌رحم درباره قربانی و رستگاری، یک داستان ترسناک و واقع‌گرایانه از ذهن‌های خلاق «سیمون بارئت» و «ای. ال. کتز» به وجود آمده است.

از بازیگران فیلم عزرائیل، می‌توان به «ناتان استوارت-جارئت»، «ویک کارمن سون» و «کاتاریینا اونت» نیز اشاره کرد. فیلم عزرائیل در تاریخ 27 سپتامبر 2024 (6 مهر 1403) اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم‌های ترسناک کمپانی شودر چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Comic Book


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *