شایعه: خداداد عزیزی ممنوع‌التصویر شد

گزارش‌ها حاکی از آن است که به دلیل رفتار نامناسب و ناپسند خداداد عزیزی در برنامه سرگیجه، احتمال زیادی وجود دارد که او از حضور در رسانه‌ها منع شود.

حضور این بازیکن در این برنامه، واکنش‌های بسیاری را به دنبال داشت. او نشان داد که همچنان به دوران خود و هم‌نسلانش بسیار وفادار است و همین وفاداری بود که سبب شد تا در برابر «هاشم بیک‌زاده» آن رفتار خاص را انجام دهد


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: خداداد عزیزی در آنتن تلویزیون قهر کرد

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


شایعه: خداداد عزیزی ممنوع‌التصویر شد

به نظر می‌رسد او به شخصیت‌هایی همچون «امیر قلعه‌نویی» و «فرهاد مجیدی» چندان اهمیتی نمی‌دهد و این موضوعات در نهایت ممکن است به ممنوع‌التصویری او بینجامد.

این بازیکن و هم‌نسلانش، چه بخواهیم و چه نخواهیم، بخش جدایی‌ناپذیر از تاریخ معاصر فوتبال ایران هستند و او از بیان نظراتش هیچ ابایی ندارد. او بی‌پروا است و زبان بدن او، مطابق با عرف رایج نیست.

چه در صداوسیما و چه در پلتفرم‌های دیگر، نشان داده که تا چه حد صریح و بدون تعارف است. این بازیکن که زمانی یکی از معدود بازیکنان غیرسرخابی بود که محبوبیت ویژه‌ای در میان هواداران فوتبال داشت، به‌نظر می‌رسد این روزها با اعمال خود، به تدریج از آن محبوبیت فاصله گرفته و به‌جای آن به دنبال منفور شدن است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی رفتار زشت این بازیکن چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *