تریلر انیمه Look Back منتشر شد + تاریخ انتشار

تاریخ انتشار احتمالی و تریلر انیمه Look Back که از آثار سینمایی هنرمند مشهور، «تاتسوکی فوجیموتو»، برای استودیو دوریان است، منتشر شد.

«تاتسوکی فوجیموتو» شاید بیشتر به خاطر ساخت مجموعه مرد اره برقی (Chainsaw Man) شناخته شود، اما این تنها مانگایی نیست که این هنرمند مسئول آن بوده است. انیمه Look Back بسیار متفاوت از دنیای شیاطین و به دنبال داستان دو هنرمند جوان و مشتاق در مانگا می‌رود و چگونگی شکل‌گیری رابطه آن‌ها به لطف علاقه مشترکشان به این رسانه را نشان می‌دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر انیمه Look Back منتشر شد

در حالی که انیمه Look Back در سینماهای ژاپن به نمایش درآمده است، طرفداران انیمه در آمریکا منتظر بودند ببینند آیا فرصتی برای مشاهده داستان منحصر به فرد «فوجینو» و «کیوموتو» خواهند داشت یا خیر. خوشبختانه، «جی‌کیدز» با استودیو «دوریان» همکاری کرده است تا انیمه بازگشت به عقب را به غرب بیاورند.

در انیمه بازگشت به عقب «اوشیاما» که کارگردان این فیلم انیمه تأثیرگذار است، تجربه کار در انیمه پسر و حواصیل و اقتباس انیمه مرد اره‌ای را دارد. اوایل امسال، در مصاحبه‌ای، کارگردان توضیح داد که از چه سبکی برای انیمیشن‌سازی داستان «فوجینو» و «کیوموتو» استفاده شده است.

تریلر انیمه به عقب نگاه کن را در ادامه مشاهده خواهید کرد:

کارگردان در ادامه توضیحاتش گفت:

فکر می‌کنم یکی از دلایلی که بسیاری از افراد فکر می‌کنند این انیمه پروژه‌ای متفاوت به نظر می‌رسد، این است که ما حس دستی کشیده شده (منظور همان سبک دستی استفاده شده برای انیمیشن‌ سازی) را حفظ کرده‌ایم.

«جی‌کیدز» اعلام کرده است که طرفداران انیمه در غرب می‌توانند انتظار داشته باشند که انیمه بازگشت به عقب در تاریخ 4 اکتبر 2024 (13 مهر 1403) در سینماهای آمریکا به نمایش درآید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمه Look Back چیست؟ آیا شما از طرفداران دنیای انیمه هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *