جوکر 2 باز خواهد گشت ؛ تکلیف سریال غربت چیست؟

جوکر 2 یکی از پرطرفدارترین رئالیتی‌شوهای ایرانی است که توسط ساترا توقیف شد و گفته می‌شود که مراحل اصلاحیه را گذرانده و به‌زودی بازمی‌گردد.

معاون پایش و نظارت سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا) اعلام کرد که مشکلات مربوط به سریال جوکر زنان با همکاری فیلیمو و اعمال اصلاحات موردنظر ساترا حل شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


بازگشت جوکر 2 با اصلاحیه ساترا

روز جمعه 2 شهریورماه، ساترا در بیانیه‌ای اعلام کرد که سریال‌های غربت و جوکر 2 فاقد مجوز هستند و این موضوع به قوه قضائیه اعلام شده است. اکنون پس از دو روز، اخباری مبنی بر توقیف سریال غربت در نماوا و اصلاحات در جوکر 2 در فیلیمو منتشر شد.

«سید علی‌اکبر محمودی مهریزی»، معاون پایش و نظارت ساترا، بیان کرد که بر اساس توافق میان ساترا و فیلیمو، اصلاحات موردنظر شورای صدور مجوز ساترا در خصوص تمام قسمت‌های مجموعه جوکر دو بخش آقایان، به‌طور کامل توسط فیلیمو اعمال شده است.

جوکر 2

همچنین صدور مجوز برای انتشار قسمت‌های مربوط به بانوان منوط به ارسال تمامی قسمت‌ها و بررسی آنها توسط شورای صدور مجوز ساترا است. نتیجه نهایی پس از بررسی اعلام خواهد شد.

با توجه به این اصلاحات، به نظر می‌رسد که مشکلات مربوط به این سریال حل شده است، اما وضعیت سریال غربت همچنان نامشخص بوده و مشخص نیست توقیف موقت آن تا چه زمانی ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مجموعه جوکر 2 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *