تریلر فیلم The Line منتشر شد

یوتوپیا پیکچرز چندی پیش نخستین تریلر فیلم The Line با بازی «الکس ولف» را به صورت رسمی در کانال یوتیوب خودش منتشر کرده است.

این فیلم که به کارگردانی «ایتان برگر» ساخته شده، به عنوان یک تفحص عمیق درباره جذابیت انجمن‌های برادری در دانشگاه‌ها توصیف شده و قرار است در ماه اکتبر امسال به اکران عمومی برسد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم The Line منتشر شد

در فیلم خط، «الکس ولف» که پیش‌تر در فیلم مشهور موروثی (Hereditary) نقش‌آفرینی کرده بود، در نقش «تام»، دانشجویی که در حال طی کردن مسیر موفقیت در کالج است و تلاش می‌کند از طبقه اجتماعی خود رهایی یابد، ظاهر می‌شود.

در تریلر The Line دیدیم هنگامی که او رابطه‌ای را با «آنابل» (با بازی هالی بیلی) آغاز می‌کند، خود را در مسیری پرمخاطره از جاه‌طلبی و تعهدات پیچیده می‌بیند. علاوه بر «ولف»، «لوئیس پولمن» نیز در این فیلم نقش رئیس انجمن را بازی می‌کند که نقش کلیدی در داستان دارد.

«ایتان برگر» که پیش‌تر به عنوان کارگردان مستند فراتر از یک ورزشکار (More Than an Athlete) در شبکه ای‌اس‌پی‌ان شناخته شده بود، با فیلم خط اولین تجربه خود در کارگردانی فیلم‌های بلند روایی را رقم زده است. این فیلم با توجه به موضوعات اجتماعی و فرهنگی که به بررسی آن‌ها می‌پردازد، انتظار می‌رود توجه زیادی را به خود جلب کند.

فیلم خط قرار است در تاریخ 18 اکتبر 2023 (27 مهر 1403) در سینماهای آمریکا به نمایش درآید و علاقمندان می‌توانند با دانلود این فیلم از لحظه‌ای که در دسترس قرار می‌گیرد، به تماشای آن بنشینند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم‌های «الکس وولف» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *