دانلود فیلم سرزمین‌های مرزی 2024 (Borderlands) با زیرنویس فارسی

برای دانلود فیلم سرزمین‌های مرزی 2024 (Borderlands) با زیرنویس فارسی چسبیده به انتهای مطلب مراجعه کرده و روی لینک دانلود کلیک کنید.

Borderlands یک  علمی تخیلی، اکشن و کمدی است که در سال 2024 منتشر شد. نویسندگی و کارگردانی این فیلم به عهده «الی راث» بوده و بر اساس سری بازی‌های ویدئویی که توسط «Gearbox Software» توسعه یافته‌اند، ساخته شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


دانلود فیلم سرزمین‌های مرزی 2024

در این فیلم «کیت بلانشت» نقش «لیلث»، یک قانون‌شکن را بازی می‌کند که با یک گروه از افراد نامتعارف متحد می‌شود تا دختر گمشده‌ی قدرتمندترین مرد در جهان را پیدا کند. بازیگران دیگری که در این فیلم حضور دارند شامل «کوین هارت»، «جک بلک»، «ادگار رامیرز»، «آریانا گرینبلات»، «فلوریان مونتانو»، «جینا گرشون» و «جیمی لی کرتیس» هستند.

دانلود فیلم سرزمین‌های مرزی 2024
دانلود فیلم سرزمین‌های مرزی 2024

فیلم Borderlands در تاریخ 6 اوت 2024 (16 مرداد 1403) در لس‌آنجلس به نمایش درآمد و در 9 اوت (19 مرداد) توسط «Lionsgate» در ایالات متحده منتشر شد. این فیلم نقدهای منفی از منتقدان دریافت کرد و به عنوان یک شکست در گیشه شناخته شد و تنها 26.2 میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشت، در حالی که بودجه تولید آن بین 110 تا 120 میلیون دلار بود.

برای ورود به کانال تلگرامی فیگار و دانلود فیلم بوردرلندز 2024 فیلترشکن خود را روشن کنید:

دانلود فیلم Borderlands 2024

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم سرزمین‌های مرزی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *