فیلم ددپول و ولورین هفتمین اثر پرفروش مارول شد

فیلم ددپول و ولورین با عبور از فروش 600 میلیون دلاری در گیشه داخلی، در طول آخر هفته‌ای که به‌طور معمول کساد است، در صدر جدول فروش قرار گرفت.

فیلم Deadpool & Wolverine موفق به مرز 600 میلیون دلار در فروش داخلی رسید و به یکی از 16 فیلمی تبدیل شد که این دستاورد را به نام خود ثبت کرده‌اند. این موفقیت در حالی به دست آمده که آخر هفته روز کارگر که معمولاً گیشه‌ای کساد دارد، شاهد حضور این فیلم در صدر جدول فروش بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلم ددپول و ولورین هفتمین اثر پرفروش مارول شد

فیلم R-rated با بازی «رایان رینولدز» و «هیوج جکمن»، در طول این آخر هفته 15.2 میلیون دلار فروش داشت و پیش‌بینی می‌شود تا روز دوشنبه به 19.5 میلیون دلار از 3,630 سینما دست یابد. ددپول و ولورین برای پنج از شش آخر هفته گذشته در صدر جدول فروش بوده و اکنون با فروش 603.8 میلیون دلار در آمریکای شمالی و 1.25 میلیارد دلار در سطح جهانی، به عنوان دومین فیلم پرفروش سال شناخته می‌شود.

در حالی که تعطیلات روز کارگر معمولاً به جذب تماشاگران به سینما کمک نمی‌کند، این آخر هفته یکی از کسادترین‌های سال بوده است. درآمدهای داخلی تابستان با کاهش 14.3 درصدی نسبت به سال 2023 و 26.6 درصدی نسبت به سال 2019 به پایان رسید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم ددپول و ولورین چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *