شهاب حسینی بازگر فیلم رها شد

طبق گزارش‌های رسمی، « شهاب حسینی » به زودی در فیلم ملودرام و اجتماعی رها به کارگردانی «حسام فرهمند» به ایفای نقش خواهد پرداخت.

فیلمنامه این فیلم سینمایی که به تهیه‌کنندگی «سعید خانی» است، مدتی پیش پروانه ساخت دریافت کرد و با پیوستن این بازیگر به گروه بازیگران، وارد مرحله پیش‌تولید شده است. فیلمبرداری فیلم رها به زودی در تهران آغاز و بازیگران و دیگر اعضای تیم تولید نیز به زودی معرفی خواهند شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: بهترین بازیگران مرد ایرانی

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


شهاب حسینی به فیلم ملودرام رها پیوست

این فیلم، سومین اثر «سعید خانی» است که با فیلمسازان جوان ساخته می‌شود. «شهاب حسینی» در سال‌های اخیر همکاری‌های زیادی با کارگردانان تازه‌کار داشته و اخیراً با بازی در فیلم مست عشق به کارگردانی «حسن فتحی» و نقش‌آفرینی به عنوان شمس تبریزی بر روی پرده سینماها حضور داشته است.

فیلمنامه رها به قلم «محمدعلی حسینی» و «حسام فرهمند» نوشته شده و «مرضیه برومند» به عنوان مشاور کارگردان در این پروژه حضور خواهد داشت. این همکاری می‌تواند به کیفیت اثر بیفزاید و دیدگاه‌های متفاوتی را به تصویر بکشد.

شهاب حسینی

«حسینی» با بازی در سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی مختلف به شهرت رسید و به عنوان یکی از بازیگران توانمند شناخته می‌شود. از آثار معروف او می‌توان به سریال شهرزاد، فیلم مست عشق و درباره الی اشاره کرد.

او همچنین موفق به دریافت جوایز متعدد داخلی و بین‌المللی شده است و به خاطر توانایی‌های بازیگری و کارگردانی‌اش در بین طرفداران سینما اعتبار زیادی دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازیگری شهاب حسینی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *