نتفلیکس انیمیشن Twilight را خواهد ساخت

اخیراً خبری تحت عنوان ساخت انیمیشن Twilight (گرگ و میش) توسط نتفلیکس (Netflix) منتشر شد که طرفداران این فرانچایز را شگفت‌زده کرد.

12 سال پس از اینکه فیلم حماسی The Twilight Saga: Breaking Dawn – Part 2 با بازی «رابرت پتینسون» و «کریستن استوارت» داستان یادداشت‌های خون‌آشام جوان را روی پرده‌های سینما به پایان رساند، خبرهایی به گوش می‌رسد که نسخه‌ای انیمیشنی از این حماسه در راه است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


انیمیشن Twilight توسط نتفلیکس ساخته می‌شود

طبق گزارش «ددلاین» (Deadline)، «نتفلیکس» سفارش ساخت مستقیم سریالی با نام Midnight Sun (خورشید نیمه‌شب) را داده که بر اساس کتابی به همین نام از نویسنده، «استفانی مایر»، در سال 2020 نوشته شده است.

نویسنده و تهیه‌کننده همکار Tell Me Lies، «سینید دیلی»، برای نوشتن اقتباس این کتاب در پروژه حضور دارد. Midnight Sun چرخشی جدید به داستان گرگ و میش می‌دهد. به جای دنبال کردن داستان از دیدگاه «بلا سوان»، این کتاب و سریال از نگاه خون‌آشام درخشان، «ادوارد کالن»، روایت می‌شود. داستان زمانی که مسیر زندگی او با نوجوانی پر از اضطراب برخورد می‌کند.

انیمیشن Twilight

این پروژه که در ابتدا به عنوان پروژه‌ای احتمالی از استودیوی «لاینزگیت» در سال 2023 مطرح شده بود، در مارس امسال تأیید شد که به عنوان یک انیمیشن ساخته می‌شود، همان‌طور که نایب‌رئیس استودیو، «مایکل برنز»، فاش کرد که این پروژه در حال پیشنهاد به خریداران مختلف است و حالا، به نظر می‌رسد که یکی از آن خریداران، «نتفلیکس» است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخته شدن انیمیشن Twilight چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *