سریال تازه کارها بزودی از شبکه سه سیما پخش خواهد شد

سریال تازه کارها با صدای 31 گوینده از واحد دوبلاژ اداره کل تأمین و رسانه بین‌الملل سیما دوبله شده است و به گزارش خبرگزاری شبکه سه، بزودی از این شبکه پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فیگار، طبق اعلام روابط عمومی معاونت سیما، این سریال اکشن، کمدی و جنایی که محصول فرانسه در سال 2022 است، به زودی از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های 2024

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


سریال تازه کارها بزودی از شبکه سه سیما پخش خواهد شد

مدیر دوبلاژ این سریال، «رزیتا یاراحمدی» و صدابردار آن «سعید عابدی» است. از جمله صداپیشگان این اثر می‌توان به «شیلا آژیر»، «نسرین اسنجانی»، «دانیال الیاسی»، «محمد بهاریان»، «علی بیگ محمدی» و… اشاره کرد.

داستان سریال amateurs حول محور «وینسنت پیکه» و «آلبان برن»، دو دوستی می‌چرخد که زندگی عادی دارند؛ اما به‌طور ناخواسته درگیر درگیری‌های گروه‌های خلافکار شهر می‌شوند و در نهایت موفق به نابودی و دستگیری آن‌ها می‌گردند.

سریال تازه کارها

این سریال ترکیبی متعادل و جذاب از اکشن و کمدی است و به دلیل ساختار حرفه‌ای‌اش، می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای طرفداران آثار مفرح و سرگرم‌کننده باشد.

واحد جستجوی اداره کل تأمین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت نظارت بر این اثر را بر عهده داشته و پس از گذراندن مراحل تأیید و تخصیص، نسخه اصلی را تهیه کرده است. در حال حاضر، پس از تکمیل مراحل ترجمه و ویرایش، این سریال برای پخش از شبکه سه آماده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال جدید شبکه سه چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *