کونامی بازی Metal Gear Solid Master Collection Vol. 2 را می‌سازد

کونامی تأیید کرده که بازی Metal Gear Solid Master Collection Vol. 2 در حال توسعه است؛ اما برای عرضه آن مشکلاتی وجود دارد.

«جیرو اویشی» مدیر تبلیغات سری Metal Gear و «نوری‌آکی اوکامورا» تهیه‌کننده تولید، در قسمت اخیر برنامه «Production Hotline» «کونامی» در مورد برنامه‌های این مجموعه اکشن مخفی‌کاری صحبت کردند.

در بخش پرسش و پاسخ، «اوکامورا» به طرفدارانی که مشتاقانه منتظر هستند تا بفهمند چه چیزهایی در Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 2 گنجانده خواهد شد، اشاره کرد. با این حال، ارائه برخی از عناوین جدیدتر به مخاطبان امروزی با مشکلاتی خاص روبروست، از جمله اجتناب از مشکلاتی که ولوم 1 در زمان عرضه با آن‌ها مواجه شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی و برای مطالعه مقالات به بخش بهترین بازی‌ها به مراجعه کنید.


کونامی بازی Metal Gear Solid Master Collection Vol. 2 را می‌سازد

کونامی قصد دارد مطمئن شود که Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 2 به درستی ارائه می‌شود.

در حالی که «اوکامورا» تأکید می‌کند که نسخه دیگری از این مجموعه در حال ساخت است، تیم سازنده نمی‌خواهد با مشکلاتی که خریداران ولوم 1 در زمان عرضه داشتند، روبرو شود.

بازی Metal Gear Solid Master Collection Vol. 2

برای مثال، بازیکنان PC به سرعت از کمبود تنظیمات نمایشگر و رزولوشن قفل‌شده 720p در مجموعه Metal Gear Solid انتقاد کردند. این مشکلات و برخی دیگر از ایرادات باعث شد که نظرات مثبت کاربران در «استیم» کاهش پیدا کند؛ اگرچه در نهایت وضعیت بسیاری از بازی‌های این مجموعه بهتر شد و توانستند به وضعیت بسیار مثبت دست یابند.

«اوکامورا» اضافه می‌کند:

ما نگران هستیم که ولوم 1 با مشکلات زیادی روبرو شد، تمام تلاشمان را می‌کنیم تا این اشتباهات تکرار نشود؛ اما از همه می‌خواهیم کمی به ما زمان بدهند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی Metal Gear Solid Master Collection Vol. 2 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: IGN


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *