بهترین بازی های اکشن کامپیوتر 2022 ؛ مهم ترین بازی های اکشن که باید بشناسید

اگر کمی به آدرنالین و هیجان علاقه دارید، با فیگار همراه باشید تا بهترین بازی های اکشن کامپیوتر 2022 را به شما معرفی نماییم.امروزه بازی‌های اکشن طرفداران بسیار زیادی دارند. به طوری که می‌شود ژانر اکشن را پرطرفدارترین و محبوب‌ترین ژانر در میان دیگر بازی‌های ویدیویی دانست. به همین دلیل است که اکثر کمپانی‌های بازی سازی، بخش عظیمی از سرمایه خود را برای ساخت و تولید بازی‌های اکشن مصرف می‌کنند. البته که بسیاری از بازی‌ها در ژانرهای مختلف، کمی با ژانر اکشن آمیخته شده‌اند تا بتوانند مخاطبان این ژانر را نیز راضی نگه دارند.

بهترین بازی های اکشن کامپیوتر 2022

مهم ترین بازی های اکشن که باید بشناسید

شما می‌توانید فهرست بهترین بازی های اکشن کامپیوتر 2022 را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین بازی های اکشن کامپیوتر 2022
بهترین بازی های اکشن کامپیوتر 2022

ما پیش‌تر بهترین بازی های اکشن اندروید و آیفون 2022  را به شما معرفی کرده بودیم، اما اکنون قصد داریم تا نگاهی به کامپیوتر بیاندازیم و مورد انتظارترین بازی های اکشن کامپیوتر 2022 را مورد بررسی قرار داده و آن‌ها را به شما معرفی نماییم. اگر شما نیز بازی در کامپیوتر را به موبایل و دیگر پلتفرم‌ها ترجیح می‌دهید، با نوشتار بهترین بازی های اکشن کامپیوتر 2022 همراه فیگار باشید.

The Lord of the Rings: Gollum

بهترین بازی های اکشن کامپیوتر 2022
بهترین بازی های اکشن کامپیوتر 2022, بهترین بازی کامپیوتر اکشن 2022

The Lord of the Rings: Gollum نمونه بارز بازی هایی است که برای مدت طولانی بدون هیچ خبر واقعی درحال ساخت بوده است اما طرفداران همچنان انتظار آن را می‌کشیدند. Daedalic Entertainment اعلام کرده است که این بازی در سال 2022 منتشر خواهد شد و اکنون مورد انتظارترین بازی اکشن کامپیوتر 2022 به شمار می‌رود. طرفداران ارباب حلقه ها هیجان زده هستند تا به ذهن یکی از عجیب ترین شخصیت‌ها در تمام داستان های فانتزی وارد شوند و با او ارتباط بیشتری برقرار کنند.

این بازی از ارباب حلقه‌ها، داستان گولم را دنبال می‌کند که به دنبال ارزشمندی‌اش می‌گردد که دائماً بین وضعیت دو شخصیتی‌اش، جابه جا می‌شود. بازیکن از طریق انتخاب صدایی که باید به آن اعتماد کند، بر نحوه تعامل و درک گولوم تأثیر می‌گذارند و بازی را به پیش می‌برند. قطعا این بازی مورد انتظارترین بازی کامپیوتر اکشن 2022 است که ما را به جهان ارباب حلقه‌ها بازخواهد گرداند. البته که این بازی برای کامپیوتر و دیگر کنسول‌ها نیز عرضه خواهد شد اما بی‌شک لیاقت حضور در لیست جدیدترین بازی اکشن کامپیوتر 2022 را دارد.

لازم به ذکر است که بازی دیگری با نام The Lord of the Rings: The Rise to War از فرنچایز ارباب حلقه‌ها در سال 2022 ساخته خواهد شد. این بازی برای موبایل‌های اندروید و آیفون در دسترس خواهد بود. همچنین شما می‌توانید شرح بازی موبایل ارباب حلقه‌ها را در نوشتار بهترین بازی های حجم بالا اندروید 2022 بخوانید.

بیشتر بخوانید:

Rainbow Six Extraction

بهترین بازی های اکشن کامپیوتر 2022
بهترین بازی های اکشن کامپیوتر 2022, بهترین بازی کامپیوتر اکشن 2022

جدیدترین بازی اکشن کامپیوتر 2022 به نام Rainbow Six Extraction بر اساس Rainbow Six Seige ساخته شده است. اما در این بازی، بازیکنان نه در مقابل یکدیگر، بلکه در مقابل بیگانگانی انگل مانند به نام Archaeans قرار خواهند گرفت.

کارگردان این بازی اعلام کرده است که تعدادی از کاراکترهای منتخب بازی Rainbow Six Seige نیز در این بازی به همراه گجت‌های مخصوصشان حضور خواهند داشت. در هر صورت مبارزه با موجودات فضایی همراه با دوستان در یکی از مشهور‌ترین بازی‌های اکشن، می‌تواند این بازی را به سادگی تبدیل به بهترین بازی اکشن کامپیوتر 2022 کند. همچنین لازم به ذکر است که یوبیسافت (بهترین بازی های یوبیسافت 2022) وظیفه نشر و توسعه این بازی را برعهده دارد.

بیشتر بخوانید:

Elden Ring

بهترین بازی های اکشن کامپیوتر 2022
بهترین بازی های اکشن کامپیوتر 2022, بهترین بازی کامپیوتر اکشن 2022

ما هیدتاکا میازاکی را می‌شناسیم؛ او سازنده بازی‌های بسیار بزرگی همچون Dark Souls و یا Bloodborn است. از سوی دیگر، جورج آر آر مارتین نویسنده کتاب‌های مشهور از جمله نغمه آتش و یخ (بازی تاج و تخت) بوده است که مهارت بسیار زیادی در نوشتن داستان‌های تاریخی و فانتزی دارد.

هنگامی که خبر از همکاری هیدتاکا میازاکی و جورج آر آر مارتین برای ساخت بازی جدیدی به نام Elden Ring شد، تمام طرفداران باور داشتند که این بازی، بهترین بازی کامپیوتر اکشن 2022 خواهد شد. بازی Elden Ring بازیکنان را به جهانی فانتزی و عظیم خواهد برد که می‌توانند داستان خود را در این جهان، شکل دهند. این بازی در ژانر اکشن و RPG ساخته شده است و مورد انتظارترین بازی اکشن کامپیوتر 2022 برای طرفداران این ژانر محسوب می‌شود.

به یاد داشته باشید که اکثر بازی‌های کامپیوتر همانند Elden Ring، به صورت انحصاری عرضه نمی‌شوند. بلکه در کنسول‌های ایکس باکس نیز منتشر می‌شوند. پس می‌توانیم بسیاری از بهترین بازی‌های کامپیوتر را بهترین بازی های ایکس باکس 2022 نیز خطاب کنیم.

بیشتر بخوانید:

Dead Space Remake

بهترین بازی های اکشن کامپیوتر 2022
بهترین بازی های اکشن کامپیوتر 2022, مورد انتظارترین بازی کامپیوتر اکشن 2022

Dead Space یک فرنچایز کلاسیک ترسناک بقا در اوایل دهه 2010 بود. با این حال، پس از سه قسمت اصلی، کمپانی EA از ساخت ادامه این فرنچایز منصرف شد. سالهاست که طرفداران منتظر بودند تا EA فرصتی دوباره به این فرنچایز بدهد. خوشبختانه، بالاخره آن زمان رسید که استودیوی EA روی یک بازسازی مناسب از Dead Space کار کرده و آن را به بهترین بازی اکشن کامپیوتر 2022 تبدیل کند.

توسعه دهندگان به دنبال این هستند تا همانند بازی اصلی عمل کنند. البته که این بار، آن‌ها سه بازی کامل دارند که بتواند منبع الهامشان باشد. تاکنون، جزئیات کمی در مورد بازسازی Dead Space منتشر شده است. با این حال واضح است که بازیکنان باری دیگر با موجودات بیگانه وحشتناکی به نام Necromorphs مواجه خواهند شد که سفینه و خدمه آن را آلوده خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

Rumbleverse

بهترین بازی های اکشن کامپیوتر 2022
بهترین بازی های اکشن کامپیوتر 2022, بهترین بازی های کامپیوتر اکشن 2022

رامبلورس یک بازی کاملاً جدید، و جزو بهترین و مورد انتظارترین بازی های اکشن کامپیوتر 2022 است. این بازی به صورت آنلاین (بهترین بازی های اندروید 2022 آنلاین) و 40 نفره ساخته شده است که شما می‌توانید با 40 بازیکن از سراسر جهان به رقابت بپردازید.  با ترکیب و تطبیق صدها آیتم منحصر به فرد، جنگجوی خود را همانند آنچه در ذهن دارید بسازید و از میان دیگر بازیکنان متمایز شوید.

شما توسط یک توپ جنگی به میدان نبرد پرتاب می‌شوید اما نقطه فرود شما، کاملاً بستگی به خودتان دارد. البته که باید حواستان را جمع کنید تا مکان مناسب فرود را انتخاب کنید؛ زیرا که هر نقطه از این میدان نبرد بسیار شلوغ و خطرناک است. سبک طراحی هنری این بازی به همراه گیم پلی جذاب آن، باعث شده است تا حتی پیش از اکران، آن را بهترین بازی اکشن کامپیوتر 2022 بنامیم. شما می‌توانید به سادگی این بازی را به صورت کاملاً رایگان از اپیک گیمز (بهترین بازی های اپیک گیمز 2022) دریافت گرفته و از تجربه آن لذت ببرید.

بیشتر بخوانید:

Avatar: Frontiers of Pandora

بهترین بازی های اکشن کامپیوتر 2022
بهترین بازی های اکشن کامپیوتر 2022, مورد انتظارترین بازی کامپیوتر اکشن 2022

بازی جدید آواتار که آن را مورد انتظارترین بازی اکشن کامپیوتر 2022 می‌دانیم، اکنون رسماً آواتار: مرزهای پاندورا نام گرفته است. این بازی در E3 2021 معرفی شده بود و توسط Massive Entertainment (با همکاری Lightstorm Entertainment و Disney) در حال توسعه است. این بازی یک داستان مستقل جدید خواهد داشت که در آن شما به عنوان یک ناوی قرار خواهید گرفت که به سفرهایی مختلف در سراسر نقاط مرزی پاندورا می‌رود.

بازی Avatar: Frontiers of Pandora یکی از بهترین موارد در جدیدترین بازی های اکشن کامپیوتر 2022 است. همچنین می‌توان این بازی را جزو بهترین بازی های کامپیوتر اکشن 2022 دانست.

بیشتر بخوانید:

Ark 2

بهترین بازی های اکشن کامپیوتر 2022
بهترین بازی های اکشن کامپیوتر 2022, مورد انتظارترین بازی کامپیوتر اکشن 2022

بالاخره دنباله بازی مشهور Ark در سال 2022 خواهد شد. سازندگان این بازی قول داده‌اند که این باز حتی از قسمت اول نیز بهتر باشد و بتواند بهترین و جدیدترین بازی اکشن کامپیوتر 2022 باشد. این قسمت قرار است تا انسان‌ها را به در حالتی احساسی‌تر به نمایش بگذارد. همچنین به لطف قدرت پردازی بالای ایکس باکس‌های نسل جدید،‌این بازی از گرافیک بسیار بالایی برخوردار خواهد بود.

بازیگران بسیار بزرگی در این بازی حضور دارند که تنها نام آن‌ها این اطمینان را می‌دهد که ما با اثری قابل تامل روبه رو شده‌ایم؛ وین دیزل یکی از این بازیگران است! بخش سینمایی بازی به خوبی ایجاد شده است و ترکیب داستانی احساسی و علمی تخیلی، باعث می‌شود که این بازی را جزو بهترین بازی های اکشن کامپیوتر 2022 محسوب کنیم. همچنین اگر به بازی‌های ژانر بقا علاقه زیادی دارید، می‌توانید در نوشتار بهترین بازی های بقا و نجات 2022 با تعداد بیشتری از آن‌ها آشنا شوید.

بیشتر بخوانید:

S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart Of Chernobyl

بهترین بازی های اکشن کامپیوتر 2022
بهترین بازی های اکشن کامپیوتر 2022, بهترین بازی های کامپیوتر اکشن 2022

شما در بازی ST.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl، وظیفه دارید تا منطقه چرنوبیل را کاورش کنید. دومین انفجار در راکتور هسته‌ای چرنوبیل اتفاق افتاده است و اکنون این منطقه بسیار خطرناک‌تر از قبل شده است.

جهش‌یافته‌های خشن، ناهنجاری‌های مرگبار، و جناح‌های مختلفی که باید با آن‌ها در این بازی مبارزه کنید تنها بخشی از وخامت اوضاع است. اما در هر صورت به راه خود ادامه دهید تا بتواند بازی را به اتمام برسانید. این بازی یکی از جدیدترین بازی های اکشن کامپیوتر 2022 است که می‌تواند شما را وارد به جنگی متفاوت از دیگر بازی‌های اکشن کند.

بیشتر بخوانید:

Dying Light 2: Stay Human

بهترین بازی های اکشن کامپیوتر 2022
بهترین بازی های اکشن کامپیوتر 2022, بهترین بازی های کامپیوتر اکشن 2022

اکنون بازی جهان باز محبوب Dying Light، تبدیل به یک فرنچایز شده است که یکی از دنباله‌های آن، برای انتشار در سال 2022 برنامه ریزی شده است تا یکی از جدیدترین بازی های اکشن کامپیوتر 2022 باشد که در لیست مورد انتظارترین بازی های اکشن کامپیوتر 2022 جای می‌گیرد شود . اولین بازی این مجموعه در سال 2015 منتشر شد؛ خیلی زود پس از انتشار این نسخه، این بازی به دلیل ترکیب شاهکار ژانر جهان باز و زامبی طرفداران بسیار زیادی پیدا کرد. تحسین بسیاری از منتقدان برای مکانیک‌های گیم پلی خلاقانه آن که آن را از بازی های اول شخص آن زمان متمایز می کرد، یکی دیگر از ویژگی‌های خاص این بازی است.

دنباله این بازی، Dying Light 2 نام دارد که داستان آن در شهری جدید با شخصیت‌های جدید اتفاق می‌افتد. یکی مشهورترین صداپیشگانی که در این بازی به ایفای نقش خواهند پرداخت، روزاریو داوسون است. او به دلیل حضور در سریال Daredevil و Mandalorian شهرت دارد. Dying Light 2 نویدبخش بهبود بسیاری از بخش‌های بازی قبلی از جمله گیم پلی است. به همین دلیل است که آن را به عنوان بهترین بازی اکشن کامپیوتر 2022 می‌نامیم. شما می‌توانید این بازی را پس انتشار از استیم (بهترین بازی های استیم 2022) دریافت نمایید.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین بازی های اکشن کامپیوتر 2022 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.

پرسش های متداول در رابطه با بهترین بازی های اکشن کامپیوتر 2022

بهترین بازی اکشن رایگان در سال 2022 کدام بازی است؟

بازی Rumbleverse بهترین بازی اکشنی است که شما می‌توانید به صورت کاملاً رایگان، آن را در سال 2022 تجربه کنید.

معیار انتخاب بهترین بازی های اکشن کامپیوتر 2022 بر چه اساس است؟

در فیگار سعی شده است تا بهترین بازی‌های اکشن را مطابق بر هر سلیقه‌ای در کنار یکدیگر قرار دهیم. بدین منظور، شما می‌توانید از بازی‌های فانتزی و کمدی تا بازی‌هایی تاریک و واقع گرایانه را پیدا کنید و بازی مورد علاقه‌تان را از میان آن‌ها بیابید.
{“@context”:”https://schema.org”,”@type”:”FAQPage”,”mainEntity”:[{“@type”:”Question”,”name”:”بهترین بازی اکشن رایگان در سال 2022 کدام بازی است؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”بازی Rumbleverse بهترین بازی اکشنی است که شما می‌توانید به صورت کاملاً رایگان، آن را در سال 2022 تجربه کنید.”}},{“@type”:”Question”,”name”:”معیار انتخاب بهترین بازی های اکشن کامپیوتر 2022 بر چه اساس است؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”در فیگار سعی شده است تا بهترین بازی‌های اکشن را مطابق بر هر سلیقه‌ای در کنار یکدیگر قرار دهیم. بدین منظور، شما می‌توانید از بازی‌های فانتزی و کمدی تا بازی‌هایی تاریک و واقع گرایانه را پیدا کنید و بازی مورد علاقه‌تان را از میان آن‌ها بیابید.”}}]}


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *