تریلر فیلم Killer Heat منتشر شد

تریلر فیلم Killer Heat با بازی «جوزف گوردون لویت» و «شایلین وودلی» داستانی از قتل و معمای پیچیده‌ای را در جزیره کرت روایت می‌کند.

تریلر جدید Killer Heat با بازی «جوزف گوردون لویت» و «شایلین وودلی»، پرده از یک ماجرای قتل اسرارآمیز در جزیره کرت یونان برمی‌دارد. این فیلم که اقتباسی از داستان کوتاه نویسنده معروف، «جو نسبو» با عنوان The Jealousy Man است، در تاریخ 5 مهر 1402 (26 سپتامبر 2023) در سرویس «پرایم ویدئو» پخش خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم Killer Heat منتشر شد

در این فیلم، «گوردون لویت» در نقش «نیک بالی»، یک کارآگاه خصوصی است که برای بررسی مرگ مشکوک یک جوان از یک خانواده ثروتمند به جزیره کرت فرستاده می‌شود. «ریچارد مدن» نقش قربانی «لئو وارداکیس» و همچنین برادر دوقلویش «الیاس» را بازی می‌کند. در همین حال، «شایلین وودلی» نقش همسر «الیاس» را ایفا خواهد کرد که امکان دارد قاتل باشد.

«نیک بالی» در این ماجرا با چالش‌های بسیاری مواجه می‌شود؛ چرا که خانواده ثروتمند وارداکیس کنترل زیادی بر امور جزیره دارند. او همچنین باید با گذشته تلخ و رابطه‌های خانوادگی از هم گسیخته خود نیز دست‌وپنجه نرم کند.

فیلمبرداری Killer Heat در جزیره کرت انجام شده و «گوردون لویت» از این تجربه به‌عنوان یکی از زیباترین مکان‌هایی که تاکنون به آن سفر کرده، یاد می‌کند. او می‌گوید:

این که فرصت سفر به چنین مکان‌هایی را پیدا کردم، بسیار برایم مهم است. هرگز فکر نمی‌کردم یونان تا این حد زیبا و بی‌نظیر باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم Killer Heat چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: People


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *