فیلمنامه فیلم جدید لارس فون تریه به اتمام رسید

فیلمنامه فیلم جدید لارس فون تریه با عنوان After به طور کامل نوشته شده و با حمایت مالی «مؤسسه فیلم دانمارک»، مراحل توسعه‌ی خود را آغاز کرده است.

به‌روزرسانی مهمی درباره فیلم جدید فون تریه اعلام شده که این پروژه با عنوان After توسط «مؤسسه فیلم دانمارک» بودجه‌گذاری خواهد شد و «فون تریه» خودش فیلمنامه را نوشته است.

شایعات مربوط به این پروژه از ماه مه به گوش می‌رسید و یک تهیه‌کننده اروپایی اظهار کرده بود که «فون تریه» روی فیلم جدیدی کار می‌کند. طبق اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده، فیلمبرداری احتمالاً امسال آغاز می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلمنامه فیلم جدید لارس فون تریه به اتمام رسید

«استلان اسکاشگورد» بازیگر معروف که تاکنون در پنج فیلم با «فون تریه» همکاری کرده، در مصاحبه‌ای با رسانه‌های ایتالیایی گفت که «فون تریه» با وجود بیماری پارکینسون، در حال کار روی پروژه جدیدی است. وی اظهار داشت که وضعیت سلامت «فون تریه» بهبود قابل توجهی یافته و ایشان تحت مراقبت‌های پزشکی لازم قرار دارند.

فیلم جدید لارس فون تریه

«فون تریه» که در سال 2022 از ابتلای خود به پارکینسون خبر داده بود، از آن زمان تاکنون فیلم جدیدی نساخته است. آخرین فیلم او The House That Jack Built در سال 2018 بود که به خاطر محتوای جنجالی‌اش انتقادات زیادی دریافت کرد.

«فون تریه» با آثار تاثیرگذار خود مانند Breaking the Waves و Melancholia یکی از مهم‌ترین کارگردانان سینما به‌شمار می‌رود و اکنون با فیلم جدیدش، امیدوار است دوباره توجهات را جلب کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی به اتمام رسیدن فیلم جدید لارس فون تریه چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Worldofreel


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *