دانلود فیلم کلاغ (The Crow 2024) به همراه زیرنویس فارسی

پس از اکران ناموفق، فیلم کلاغ 2024 با بازی «بیل اسکارشگورد» را حالا می‌توان تحت عنوان دانلود فیلم کلاغ در کانال تلگرامی فیگار تماشا کرد.

فیلم کلاغ که در اوت 2024 به اکران سینمایی درآمد، اکنون در پلتفرم‌های VOD منتشر شده و می‌توان آن را دانلود کرد. این فیلم اکشن و مهیج به کارگردانی «روپرت سندرز»، نسخه‌ای جدید از رمان گرافیکی «جیمز اوبار» است که پیش‌تر در سال 1994 با هنرنمایی «برندون لی» به عنوان یک فیلم کالت شناخته شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


دانلود فیلم کلاغ (The Crow 2024) به همراه زیرنویس فارسی

در فیلم The Crow 2024، «بیل اسکارشگورد» در نقش «اریک»، مردی که از مرگ بازمی‌گردد تا انتقام بگیرد را بازی می‌کند. او و معشوقه‌اش که نقش او توسط «اف‌کی‌ای تویگز» ایفا می‌شود، به طرز وحشیانه‌ای به قتل می‌رسند.

متأسفانه، این فیلم نتوانست استقبال خوبی از تماشاگران در گیشه کسب کند. این فیلم کمتر از یک ماه پس از اکران اولیه خود به نمایش درمی‌آید.

به طور معمول، انتشار یک فیلم روی VOD در مدت زمان کوتاه پس از اکران سینمایی نشان‌دهنده عملکرد ضعیف آن در گیشه است و این موضوع در مورد کلاغ نیز صدق می‌کند.

این اثر با بودجه‌ای تخمینی معادل 50 میلیون دلار، تنها 4.6 میلیون دلار در بازار داخلی کسب کرد و تاکنون مجموع درآمد جهانی آن به 18 میلیون دلار رسیده است. با این بودجه، فیلم برای رسیدن به نقطه سر به سر خود به 125 میلیون دلار نیاز داشت که به وضوح از این هدف بسیار دور است.

دانلود فیلم کلاغ

این فیلم در ماه‌های منتهی به اکران با انتقادات گسترده‌ای مواجه شد و برخی تماشاگران معتقد بودند که پس از مرگ غم‌انگیز «برندون لی» در حین ساخت نسخه 1994، این فرانچایز باید رها می‌شد. نقدهای منفی نیز نتوانستند این انتقادات پیش از اکران را کاهش دهند و منتقدان به کندی ریتم و کمبود هیجان در فیلم اشاره کردند.

برای ورود به کانال تلگرامی فیگار و دانلود فیلم The Crow فیلترشکن خود را روشن کنید:

دانلود فیلم جدید کلاغ

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *