بهترین کمیک های ژانر ترسناک در تمام دوران

کمیک های بسیار خوبی وجود دارند که فیلم های ترسناک خوبی می شوند. در ادامه می‌خواهیم بهترین کمیک های ژانر ترسناک در تمام دوران را معرفی کنیم.

در حالی که ماجراجویی‌های ابرقهرمانی دی‌ سی به‌خاطر دارک بودن شناخته می‌شوند، برخی از کمیک‌های این کمپانی مستقیماً وارد روایت‌های ترسناک می‌شوند. در حالی که دی سی کامیکس به خاطر داستان‌های ابرقهرمانی خود شناخته شده است، این کمپانی برخی از بهترین کمیک های ژانر ترسناک موجود در بازار را نیز تولید کرده است.

این موضوع نباید برای هوادارن دی سی تعجب آور باشد، با توجه به اینکه شخصیت برجسته این شرکت، بتمن، یک gothic terror است که از ترس به عنوان سلاح خود استفاده می‌کند و در شب به مقابله با دشمنان خود می‌پردازد. همانطور که ابرقهرمانان برای القای امید ساخته شده‌اند، این موضوع باید پیش‌بینی کننده کیفیت بهترین کمیک ها در ژانر ترسناک باشد.

بهترین کمیک های ژانر ترسناک

  • کمیک های برتر در ژانر وحشت

شما می‌توانید فهرست بهترین کمیک های ژانر ترسناک را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

بهترین کمیک های ژانر ترسناک
بهترین کمیک های ژانر ترسناک

هم در دنیای اصلی DC و هم در میان روایت های ورتیگو بزرگسالان دی‌ سی و برچسب‌های سیاه، بهترین کمیک های ژانر ترسناک هوشمندانه و پیچیده‌ای وجود داشته است که مانند شبح یک خدای بزرگ ترس را برمی‌انگیزد. شاید دی سی کامیکس ژانر ابرقهرمانی را با خلق شخصیت‌هایی مانند بتمن و سوپرمن خلق کرده باشد؛ اما این کمپانی با ژانر ترسناک کمیک‌های خود به موفقیت های بزرگ دست یافت.

آثار کلاسیک مانند مجموعه اصلی House of Mystery و اجرای آلن مور در Saga of the Swamp Thing تا به امروز مخاطبان را مجذوب خود کرده‌ است، در حالی که اخیراً DC دو اثر جدید برای کمیک‌های ترسناک بالغ عرضه کرد. این کتاب‌ها برای خواندن درست قبل از هالووین، یا هر زمان که حال و هوای شما به یک روایتی از ژانر وحشت مطابقت داشت، عالی خواهد بود.

Lucifer (2000)

بهترین کمیک های ژانر ترسناک
خواندنی ترین کمیک های ژانر ترسناک

طرفداران برنامه تلویزیونی فاکس، وحشت واقعی را که سریال اصلی Lucifer در حال اجرا توسط مایک کری است، تجربه نکرده‌اند. این داستان فلسفی فشرده، ارباب سابق جهنم را پس از ترک شغل قبلی و اقامت در لس آنجلس دنبال می‌کند. این سریال موفق می‌شود عناصر جدیدی از وحشت را در هر قسمت پیدا کند.

در یک داستان، شیطان فضایی به واقعیتی دست می‌ابد که از آن برای ساختن باغ عدن خود استفاده کرده و نسخه‌های لوسیفری خودش از آدم و حوا را خلق می‌کند که باید به او به عنوان خدای خود نگاه کنند. داستان دیگری او را در برابر خدایان مرگ ژاپنی قرار می‌دهد که او علیه آن‌ها نقشه می‌کشد و آن‌ها با او دشمنی خواهند کرد. نوشته کری باعث می‌شود خوانندگان با شیطان همدردی کنند که کارهای وحشتناکی از دست او برمی‌آید.

Preacher

بهترین کمیک های ژانر ترسناک
برترین کمیک های ژانر ترسناک

این وسترن عجیب و غریب بررسی شگفت‌انگیزی از هویت آمریکایی و مسیحیت است که ماجراهای جسی کاستر، را دنبال می‌کند که می‌تواند با استفاده از صدای خدا، مردم را مجبور به انجام هرآنچه می‌گوید، کند. این کتاب نمایانگر زمان خودش است؛ اما با ترکیبی از کمدی عجیب و غریب و روایت‌های ترسناک ماورایی، ترس‌های ناتوانی مذهبی، اعتیاد، شیوه‌های تجارتی غارتگرانه و سادیسم لذت‌طلبانه را بررسی خواهد کرد و شخصیت‌ها را در یک سفر جاده‌ای در تاریک‌ترین ناحیه روانی آمریکا همراهی می‌کند. Preacher جزء برترین کمیک های ترسناک کنستانتین قرار گرفته است.

Animal Man (2011)

بهترین کمیک های ژانر ترسناک
بهترین کمیک های ژانر ترسناک

در طول سال‌ها چندین اجرا شگفت‌انگیز از Animal Man وجود داشته که معروف‌ترین آن‌ها توسط گرانت موریسون نوشته شده است. با این حال، در حالی که موریسون از این شخصیت برای کشف ماهیت کمیک‌ها، رسانه‌های ادبی و فلسفه سیاسی استفاده کرد، این سریال در سا‌ل 2011 توسط جف لمیر خلق شد که Animal Man را به شخصیت ترسناک نهایی تبدیل کرد. وقتی حیوانات دیوانه شدند و به او و خانواده‌اش حله می‌کنند، او می‌آموزد که دخترش کلید نجات جهان است، اگر بتواند او را از چیزهایی که مانعش می‌شود نجات دهد. هیولاهای بد شکل به دختر کوچک او حمله می‌کنند و این ابرقهرمان سابق را به پدری بزدل تبدیل می‌کنند که برای نجات خانواده خود احساس درماندگی می‌کند.

DCeased

بهترین کمیک های ژانر ترسناک
کمیک های برتر در ژانر وحشت

پاسخ دی سی به زامبی های مارول، داستانی دلخراش و درخشانی با ژانر وحشت اسبوده ت که به حد افراطی رسیده است. ویروس زامبی زمانی ایجاد می‌شود که Darkseid سعی می‌کند در نهایت معادله Anti-Life را به دست آورد، جعبه مادر Cyborg را هک کرده و حتی مسابقه Black Racer (تجسم مرگ که خدایان جدید را می‌کشد) را در بر می‌گیرد. هر کسی که به تلفن، تلویزیون یا صفحه کامپیوتر خود نگاه می‌کند از طریق فناوری خود آلوده می‌شود و این افراد که اکنون از نظر بیولوژیکی تغییر یافته‌اند، می‌توانند ویروس را از طریق نیش‌های خود منتقل کنند.

Seven Soldiers

بهترین کمیک های ژانر ترسناک
خواندنی ترین کمیک های ژانر ترسناک

Seven Soldiers گرانت موریسون تیمی متشکل از هفت قهرمان را دنبال می‌کند که این کمیک جزء خواندنی ترین کمیک های ژانر ترسناک قرار می‌گیرد. چیزی که هفت سرباز را به یک تیم منحصر به فرد تبدیل می‌کند این است که هیچ یک از اعضا هرگز یکدیگر را ملاقات نمی‌کنند. برای شکست دادن Sheeda، آن‌ها باید جداگانه در جهت یک هدف واحد عمل کنند. هر یک از شخصیت‌ها مینی سریال‌های مخصوص به خود را دارند که به بقیه می‌پیوندند. آشکارترین مضمون ترسناک این داستان‌ها نقش فرانکشتاین را بازی کرده است. همچنین مستر میراکل ترس وجودی و عذاب یک قتل ظالمانه دلهوره آور را بررسی می‌کند.

American Vampire

بهترین کمیک های ژانر ترسناک
برترین کمیک های ژانر ترسناک

ورود بزرگ اسکات اسنایدر به کمیک‌ها، American Vampire بود، یک داستان ترسناک تاریخی درباره رویای آمریکایی که از طریق رفتار غارتگرانه خون آشام‌ها، دوباره تصور می‌شد. او همچنین برای اولین داستان این مجموعه با استیون کینگ شریک شد. خون‌آشام‌هایی که نیش‌هایشان بسیار خطرناک و درخشان است. جی‌آی‌ها با خون آشام‌ها در جنگ جهانی دوم مبارزه می‌کنند. گریسرها برای سرگرمی خون آشام‌ها را شکار می‌کنند. همچنین این کمیک سرگرم کننده، خلاقانه و به شدت پرتنش است.

Doom Patrol (Grant Morrison)

بهترین کمیک های ژانر ترسناک
بهترین کمیک های ژانر ترسناک

در طول سال‌ها چندین تیم از ” Doom Patrol” دیده شده است و حتی گفته می‌شود که این تیم، الهام گرفته شده از روی “X-Men” بوده است. در سال ۱۹۸۹، گرانت موریسون به عنوان نویسنده مسئول این عنوان شد و چهره کمیک را برای همیشه تغییر داد. اگرچه “دوم پاترول” همیشه با موضوعات عجیب و غریب سر و کار داشت؛ اما تحت نظر موریسون، این سری به طور ناگهانی نگران‌کننده‌تر و ترسناک تر شد.

Arkham Asylum: A Serious House on a Serious Earth

بهترین کمیک های ژانر ترسناک
بهترین کمیک های ژانر ترسناک

یکی دیگر از آثار گرانت موریسون، Arkham Asylum داستانی درباره بتمن است که مجبور شد برای سرکوب شورش در میان زندانیان به گاتهام وارد شود. با ورود بتمن به Arkham Asylum، سلامت عقل او زیر سوال می‌رود زیرا او متهم به یک روانپزشک نقابدار است که به عنوان بیانی از روان پریشی خود برای ارتباط با دیگران، از خشونت استفاده می‌کند. این کمیک یک پیش نمایش روانشناختی درخشان است؛ اما همچنین دارای یک داستان ثانویه واقعاً خشن بوده که دکتر جرمیا آرکام را در هنگام تأسیس بیمارستان روانی دنبال می‌کند.

Batman: The Black Mirror

بهترین کمیک های ژانر ترسناک
خواندنی ترین کمیک های ژانر ترسناک

زمانی که اسکات اسنایدر شروع به نوشتن بتمن کرد، در زمانی که دیک گریسون پس از مرگ ظاهری بروس وین در فیلم Final Crisis در نقش بتمن بازی می‌کرد، شروع به کار بر روی داستان‌های کارآگاهی کرد که نتیجه آن کمیک Batman: The Black Mirror بود. اسنایدر ترسی را که شخصاً از نوشتن شخصیت بزرگی چون بتمن احساس می‌کرد، به نوشته‌اش تزریق کرد، در حالی که دیک گریسون عملاً از جایگزینی شدن به جای استاد سابق خود ترسیده بود. او شرورهای جدیدی را معرفی کرد، در حالی که یک شرور خاص به نام جیمز گوردون جونیور، اعجوبه‌ای جامعه‌شناس را که آخرین اقدام خشونت‌آمیزش به داستان حس وحشت بی‌پایانی بخشیده بود، بازگرداند.

Batman: Death of the Family

بهترین کمیک های ژانر ترسناک
برترین کمیک های ژانر ترسناک

پس از تکمیل Batman: The Black Mirror، اسنایدر عنوان اصلی بتمن را در طول دوره The New 52 بر عهده گرفت. همچنین یکیز از برترین کمیک های ژانر ترسناک او، “Death of the Family” بود. جوکر پس از یک حادثه که صورتش کنده شده بود به مدت یک سال ناپدید شد. این نشان‌دهنده بازگشت پیروزمندانه او به گاتهام است که در آن او هر کسی را که بتمن تا به حال از آن‌ها مراقبت کرده وحشت زده می‌کند و پوست بریده خشک شده صورتش را به عنوان ماسک می‌پوشاند. این داستان صحنه‌هایی بسیار دردناک دارد و به اوج وحشتناکی می‌رسد که هر چیزی را که بتمن به آن اهمیت می‌دهد تهدید می‌کند.

Saga of the Swamp Thing (Alan Moore)

بهترین کمیک های ژانر ترسناک
بهترین کمیک های ژانر ترسناک

زمانی که آلن مور نوشتن Saga of the Swamp Thing را بر عهده گرفت، دنیای کمیک دقیقاً نمی‌دانست که چگونه باید پاسخ دهد. در شماره دوم خود، او شخصیت اصلی را تشریح کرد، حتی همانطور که فلسفه و مضامین اصلی شخصیت را شرح داد. دویدن مور وحشت ماوراءطبیعی را با ظرافت پیچیده‌ای مورد بررسی قرار می‌داد و شبح مزارع برده‌های لوئیزیانا را در داستان‌های ارواح خود را فرا می‌خواند، همانطور که او گرگینه‌ها را به خون‌های ریخته شده تشبیه می‌کرد. او همچنین به وحشت‌های دنیای واقعی مانند سوء مدیریت زباله‌های هسته‌ای، سوء استفاده خانگی و حتی ترس از تمایلات جنسی پرداخت و آن را به یک کمدی به همان اندازه وحشتناک تبدیل کرد.

The Sandman

بهترین کمیک های ژانر ترسناک
بهترین کمیک های ژانر ترسناک

مرد شنی اثر نیل گیمن نه تنها یکی از بهترین کمیک‌هایی بود که تا کنون نوشته شده است، بلکه یکی از بزرگترین آثار ادبیات انگلیسی می‌باشد. داستان رویایی بی پایان را دنبال می‌‌کند، یک خدای جاودانه که پس از حبس شدن در پشت یک سد جادویی و سپس رهایی از آن، باید یاد بگیرد که خود را با دنیای مدرن وفق دهد. این داستان همه چیز را در خود جای داده است، شکسپیر قبل از اجرای رویای یک شب نیمه تابستان برای دادگاه پریان تلاش می‌کند تا به پسرش ابراز عشق و محبت کند. ادامه این داستان لوسیفر شغل خود را تغییر می‌دهد، امپراتور سانفرانسیسکو توسط موجودات ماوراء طبیعی وسوسه می‌شود. با تمام کارهایی که انجام می‌دهد، این سریال واقعاً ترسناک است و لحظات آن فراموش نشدنی خواهد بود.

John Constantine, Hellblazer (Vertigo)

بهترین کمیک های ژانر ترسناک
خواندنی ترین کمیک های ژانر ترسناک

کمیک‌های Hellblazer داستان جان کنستانتین را دنبال می‌کنند، یک مرد اهل لیورپول جنایتکار، شیاد و جادوگری از طبقه کارگر است. این شخصیت ابتدا توسط آلن مور در سریال Swamp Thing به وجود آمد و سپس در سریال خودش که در آن با هر ترس و وحشتی که قابل تصور بود مقابله می‌کرد، ظاهر شد. در طول ۳۰۰ شماره Hellblazer، او با مشکلات مختلفی روبرو شد، از جمله یک شیطان گرسنه که شخصیت قحطی آفریقا را نشان می‌داد، یک فرقه مسیحی بنیادگرا، یک فرشته بزرگ که با برتری طلبان سفیدپوست معاشرت می‌کرد، گروهی از فراماسون‌ها که از جادوی سیاه و خشونت پلیس برای پایان دادن به جهان استفاده می‌کردند، خانواده سلطنتی بریتانیا، تیراندازی در یک مدرسه آمریکایی و یک کشیش وودو که با جنایات سازمان‌یافته مرتبط بود، مقابله کرد. جان کنستانتین از ویرانی، خشونت جنسی و تعاستریسم رنج می‌برد. او با شیطانی روبرو می‌شود، سپس در همان روز با دو نفر غریبه نیز دیگر روبرو شد. با وجود تمام حیله‌هایش، جان کنستانتین نتوانست از وحشت دنیا، آنچه که متعارف و فراتر از طبیعت دنیای واقعی بود، فرار کند و با گذشت زمان و پیشرفت در کمیک خود، به سرانجام پیر و تسلیم به مرگ خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین کمیک های ژانر ترسناک سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *