مت ریوز: فیلم بتمن 2 پایان این مجموعه نخواهد بود

«مت ریوز» در مصاحبه‌ای جدید تأیید کرده که فیلم بتمن 2 پایان راه این مجموعه نخواهد بود و برنامه‌ریزی برای ساخت یک سه‌گانه بزرگتر همچنان در حال اجراست.

«مت ریوز» کارگردان فیلم بتمن، در یک مصاحبه تازه اعلام کرد که فیلم The Batman Part II تنها بخش کوچکی از یک سه‌گانه بزرگتر است. او تأکید کرد که این فیلم به تنهایی پایان سفر شوالیه تاریکی نخواهد بود و همچنان برنامه‌ریزی برای یک مجموعه گسترده‌تر ادامه دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلم بتمن 2 پایان این مجموعه نخواهد بود

«ریوز» در این مصاحبه توضیح داد که چشم‌انداز اصلی او از ابتدا شامل یک سه‌گانه بوده است و The Batman Part II بخشی از این برنامه است. وی افزود:

ما قصد داریم همان مسیری را دنبال کنیم که از ابتدا در نظر داشتیم، با وجود اینکه در طول مسیر برخی اصلاحات صورت گرفته است.

موفقیت فیلم اول بتمن به خاطر کارگردانی «ریوز» و تأثیرگذاری آن روی مخاطبان بود. سوالات زیادی مطرح شد درباره اینکه آیا تغییراتی در چشم‌انداز آینده این مجموعه به ویژه با معرفی سریال پنگوئن به وجود آمده است یا خیر. «ریوز» پاسخ داد که با وجود تغییرات اندک، هسته اصلی سه‌گانه ثابت باقی مانده است.

فیلم بتمن 2

«ریوز» توضیح داد:

برخی تغییرات به وجود آمد و ایده ساخت سریال پنگوئن مطرح شد؛ اما من از ابتدا قصد داشتم داستان «پنگوئن» را ادامه دهم و قدرت‌گیری او را به تصویر بکشم. «پنگوئن» در فیلم اول به عنوان شخصی متوسط و مورد تمسخر معرفی می‌شود، نه به عنوان رئیس بزرگ.

این داستان که در ابتدا قرار بود بخشی از فیلم دوم باشد، حالا به صورت یک سریال ارائه خواهد شد.

«مت ریوز» همچنین گفت که فیلم‌برداری بتمن 2 در نیمه اول سال 2025 آغاز خواهد شد و بخش زیادی از فیلم‌نامه آن تکمیل شده است. عنوان این فیلم همچنان The Batman Part II خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ادامه دار بودن فیلم بتمن 2 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Collider


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *