غیر رسمی: لایو اکشن سینمایی Bleach ساخته خواهد شد

گزارش‌های غیررسمی حاکی از آن است که کمپانی برادران وارنر به دنبال ساخت لایو اکشن سینمایی Bleach ، از این انیمه محبوب است.

این خبر در پی موفقیت چشمگیر سریال لایو اکشن وان پیس که توسط نتفلیکس تولید شده، به انتشار رسیده است. این موفقیت باعث شد تا استودیوهای هالیوودی به فکر اقتباس‌های بیشتری از دنیای انیمه بیفتند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


لایو اکشن سینمایی Bleach ساخته خواهد شد

با وجود چالش‌های پیش‌روی تبدیل انیمه به لایو اکشن، موفقیت سریال وان پیس نشان داد که این کار امکان‌پذیر است و می‌تواند مورد استقبال تماشاگران قرار گیرد. در همین راستا، احتمال ساخت فیلمی انیمه بلیچ به گوش می‌رسد.

این خبر در شرایطی منتشر شده که طرفداران انیمه Bleach به تازگی بیستمین سالگرد انتشار مانگای آن را جشن گرفته و مشتاقانه منتظر پخش انیمه Bleach: Thousand-Year Blood War هستند، که سومین فصل این مجموعه با عنوان The Conflict در ماه اکتبر به نمایش درخواهد آمد.

لایو اکشن سینمایی Bleach

در حال حاضر، هیچ نویسنده یا کارگردانی برای این پروژه لایو اکشن معرفی نشده است و انتظار می‌رود که در ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری در این زمینه ارائه شود. به علاوه، کمپانی‌ها در حال کار بر روی آثار لایو اکشن دیگری نیز هستند که شامل وان پیس، بلیچ و ناروتو می‌شود. به تازگی فیلم‌نامه فیلم لایو اکشن ناروتو توسط کمپانی لاینزگیت تکمیل شده است.

شایان ذکر است که در سال 2018 نیز اقتباسی لایو اکشن از انیمه بلیچ به کارگردانی «شونسوکه ساتو» ساخته شد که در آن زمان برادران وارنر نیز بخشی از تولید آن بود؛ اما این فیلم نتوانست نظر مثبت طرفداران و منتقدان را جلب کند و عملکرد ضعیفی از خود به نمایش گذاشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت سریال‌ها و فیلم‌هایی بر اساس انیمه‌ها چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *