رضا شفیعی جم از طلاقش صحبت کرد

رضا شفیعی جم در برنامه‌ای از ماجرای ازدواج و جدایی‌اش صحبت کرد و از مشکلاتی که برای پرداخت مهریه همسرش به وجود آمد، انتقاد کرد.

«رضا شفیعی جم» بازیگر مطرح سینما و تلویزیون ایران، سال‌ها پیش ازدواج کرد؛ اما این رابطه در نهایت به جدایی ختم شد. او در یکی از برنامه‌های تلویزیونی از حواشی پیش‌آمده پیرامون این ماجرا گلایه کرد و توضیح داد که بخشی از صحبت‌های او بدون اجازه ویرایش نشده و روی بیلبوردها نمایش داده شده است. او تأکید کرد که قرار بوده قسمت مربوط به طلاقش از برنامه «شام ایرانی» حذف شود؛ اما این اتفاق نیفتاد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


رضا شفیعی جم از طلاقش صحبت کرد

«شفیعی جم» که در سال 1351 از پدری تهرانی و مادری کرمانشاهی در تهران متولد شده، به خاطر نقش‌آفرینی‌های طنز در سریال‌هایی مانند نقطه چین و به‌ویژه کاراکتر «بامشاد» شناخته می‌شود. او در بخشی از صحبت‌هایش درباره زندگی مشترک و طلاق گفت:

در طول 6 ماه زندگی مشترک، تمام زحمت 20 ساله‌ام را از دست دادم!

رضا شفیعی جم

این بازیگر همچنین از مشکلات مالی که به دنبال طلاق با آن‌ها مواجه شد، پرده برداشت. او توضیح داد که در زمان جدایی، قیمت طلا به‌طور ناگهانی افزایش یافت و او مجبور شد برای پرداخت مهریه همسرش، خانه‌اش را بفروشد. وی در ادامه اظهار داشت که خانواده‌اش سنتی بوده و طلاق در آن‌ها کم‌سابقه است؛ اما با این حال این اتفاق برای او رخ داد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازیگری رضا شفیعی جم چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *